Nadstandardní péče – Privátní bankovnictví KB

13.02.2008 | , Finance.cz
ÚČTY A SPOŘENÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Nadstandardní  komplexní služby včetně individuálně připravených produktů na míru nabízí svým významným klientům také Komerční banka v rámci svého programu nazvaného Privátní bankovnictví. Co může bonitním klientům nabídnout?  

Téma týdne: Privátní bankovnictví

Privátní bankovnictví KB je samostatnou částí banky s celostátní působností. Zaměřuje se na klienty, jejichž finanční aktiva zpravidla překračují 10 mil. Kč. Přímo na pobočce Privátního bankovnictví KB v Praze na Václavském náměstí pak na klienty s aktivy nad 20 mil. Kč. Jde o specializovanou část Komerční banky poskytující nadstandardní komplexní péči určenou nejvýznamnějším klientům. Pokrývá veškeré finanční služby pro movité jednotlivce - od řešení každodenních finančních potřeb až po specializované investiční poradenství. Privátní bankovnictví poskytuje služby klientům, kteří se nespokojí se standardními bankovními produkty. Z výše uvedeného je tedy zřejmé, že v následujících řádcích nenajdete popis konkrétních produktů, ale spíše obecné informace.


Péče o klienty


O klienty pečují privátní bankéři s mnohaletými zkušenostmi v oblasti investičního bankovnictví, správy aktiv a komerčního bankovnictví. Většina z nich působí ve svém oboru více než deset let. Privátní bankéři mají znalosti investičních a komerčních produktů a dohromady tvoří tým, který je schopný řešit požadavky klientů v maximální kvalitě.


Diskrétnost a individuální přistup


Tyto dva pojmy přesně vystihují Privátní bankovnictví KB.  Diskrétnost je jedním z hlavních principů privátního bankovnictví. Proto je kladen maximální důraz na citlivé zacházení se všemi údaji klientů. Diskrétnost služeb je zajištěna mimo jiné oddělenou správou klientských dat. "Bankovní poradci pro movitou klientelu jsou na všech větších pobočkách KB, schůzky s klienty probíhají v diskrétním prostředí jejich osobních pracoven, samozřejmostí jsou i schůzky přímo u klienta," říká Romana Ondrůšková z KB. 
Individuální přístup je založen na budování dlouhodobého vztahu s klientem, postaveného na naslouchání a dialogu tvořícím trvalou vzájemnou důvěru. Samozřejmá součást vztahu s klienty je vysoká kvalita poskytovaných služeb, hledání individuálních řešení a špičková úroveň poradenství.
Každý klient představuje jedinečný souhrn přání a požadavků, který si žádá individuální řešení. Počet klientů, o které se stará privátní bankéř, je významně omezen pod úroveň běžnou v bankovnictví. Každému klientovi tak mohou privátní bankéři věnovat tolik času, kolik vyžaduje.


Nabídka


Každodenní potřeby klienta v oblasti komerčního bankovnictví zahrnují nejen nadstandardní produkty a služby, ale především individuální přístup privátního bankéře. Část těchto služeb může být podle přání klienta se zachováním diskrétnosti zajišťována na zvolené pobočce Komerční banky. Nabídku nadstandardních služeb komerčního bankovnictví mohou využít i rodinní příslušníci klienta.

Top nabídka představuje skutečně špičkový balíček produktů každodenního bankovnictví. Zahrnuje nadstandardně úročený účet v Kč a cizí měně, tři mezinárodní platební karty (z toho jedna zlatá) včetně bezplatných výběrů z bankomatů KB a exkluzivní pojistný program pro cesty do zahraničí. Bezpečí platebních karet zajišťuje pojištění Merlin, které kryje nejen rizika zneužití nebo ztráty platební karty, ale poskytuje i ochranu v případě ztráty klíčů nebo osobních dokladů. Klient dále získává komfort všech kanálů přímého bankovnictví – telefonní bankovnictví Expresní linka na bezplatné lince, špičkově zabezpečené internetové bankovnictví Mojebanka a dynamické JAVA bankovnictví Mobilní banka. V balíčku získá klient internetové i mobilní transakce zcela zdarma.

Kromě produktů vysoké kvality z nabídky veřejné (Karty typu Gold či nadstandardní účty), nabízí svým klientům i pestrou škálu produktů v rámci nabídky neveřejné. Na úplné špičce individuálního přístupu pak stojí "na míru šité" finanční produkty, které respektují klientovy představy o parametrech investice. Komerční banka v rámci programu Privátního bankovnictví nabízí tyto produkty a alužby.

Nadstandardní nabídka a služby

Neveřejná nabídka investic

  • Strukturované produkty s možností vysoké míry ochrany investovaného kapitálu
  • Fondy kvalifikovaných investorů
  • Správa portfolia pod mandátem
  • Zvýhodněné a individuálně nastavené kapitálové životní pojištění


Nejprestižnější karty


Stejně jako ostatní banky i zde mají klienti možnost výběru speciálních prestižních karet. Za tento nadstandart spojený s řadou dalších služeb si ovšem značně připlatí. Komerční banka nabízí dvě karty typu Gold.

Zlatá karta American Express – karta zajišťuje maximální platební limity a řadu exkluzivních doplňkových služeb. S čím tedy můžete počítat, pořídíte-li si tuto kartu:

  • zvláštní nabídky služeb souvisejících s cestováním exkluzivně pro držitele karet American Express
  • komplexní program cestovního pojištění
  • Priority Pass, umožňující vstup do více než 450 letištních salónků na celém světě
  • členství v Executive Club International, zajišťující slevy ve vybraných hotelích a přístup do vybraných klubů
  • horká linka nouzové asistenční služby, která funguje 24 hodin denně na celém světě a řeší jakýkoli problém
  • při ztrátě nebo odcizení karty stoplistace a vystavení náhradní karty zdarma
  • nouzové vydání náhradní karty kdekoli na světě
  • možnost změnit si PIN v kterémkoli bankomatu KB


Zlatá karta MasterCard / VISA – otevírá cestu k bezkonkurenčním platebním službám a nabízí zajímavé doplňkové produkty:

  • komplexní pojistný program Comfort Plus, který chrání i přímé rodinné příslušníky cestující s držitelem karty
  • asistenční služba ÚAMK, zahrnující domácí a mezinárodní technickou pomoc, zvláštní služby
  • lenství v programu OK Plus Frequent Flyer společnosti ČSA, který členům nabízí bonusové letenky, přednostní registraci před odletem, vyšší kategorie služeb, kdekoli existují, a volný přístup do salónků ČSA
  • možnost změnit si PIN v kterémkoli bankomatu KB

 

Nejedna z tuzemských bank má ve své nabídce služby privátního bankovnictví, které jsou určeny nejnáročnější klientele, a kterým se tento týden věnujeme v naší rubrice finančních tipů a triků. Dozvíte se, co v této oblasti nabízí Citibank, Komerční banka, UniCredit Bank, Volksbank, ČSOB a Raifeissenbank.

 

/>/>

Autor článku

Elena Ondrová  


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ