Výnosy firmy loni činily zhruba 1,7 miliardy korun, náklady však byly o více než 100 milionů vyšší. "Loni jsme měli dost zakázek, problémem pro nás byl ale nepříznivý vývoj české koruny," vysvětlil Maděra. O dostatku zakázek svědčí i fakt, že se od roku 2008, kdy ve firmě pracovalo zhruba 850 lidí, loni navýšil jejich počet asi na 1100. Z toho asi třetinu tvoří agenturní personál. V letošním roce se však počet zaměstnanců bude opět snižovat.
"Letos máme vysoké cíle týkající se zvýšení efektivity výroby, proto se s částí zaměstnanců v průběhu roku rozloučíme. Bude se to týkat z větší míry agenturního personálu, ale jeho část si chceme ponechat," řekl Maděra. Skončit takto budou muset i někteří kmenoví pracovníci. Podle Maděry nepůjde o hromadné propouštění, zaměstnance bude firma propouštět průběžně. Do zisku by v letošním roce měl společnost posunout i fakt, že nechystá tolik investic jako v minulých letech, kdy investovala zhruba čtyři až pět milionů eur ročně.
Českolipská firma je součástí nadnárodní skupiny Bombardier, která je předním světovým výrobcem dopravních řešení od regionálních a obchodních proudových letadel až po vybavení pro železniční dopravu.