Hlášky a kuriozity ze světa pojištění

09.01.2012 | , Ručení.cz
POJIŠTĚNÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Svět pojištění není jen vážný. Pracovníci pojišťoven se setkávají i s veselými příhodami. Přinášíme vám přehled těch nejlepších z českých pojišťoven.

Allianz pojišťovna

S čím se letos obraceli na Allianz pojišťovnu motoristé?

  • Před stádem dobytka jsem zastavil v bezpečné vzdálenosti, což však nerespektovaly Felície a Fábie za mnou, takže ty krávy stejně spustily řetězovou reakci.
  • Svědka nehody jsem měl, ale když jsem ho požádal o svědectví v můj prospěch, řekl pouze, že má svých starostí dost a že už jednou seděl.
  • V ukradeném voze naštěstí žádná zavazadla nebyla, jen mikroskop mého syna, kterého však musím nárokovat, protože je školní.
  • V obytném přívěsu byla sada nádobí, dva spací pytle, nějaké konzervy a rozehraná šachová hra. Zmizelo všechno vyjma několika piónů a střelce, kteří se skryli na podlaze.
  • S nápadem polít namrzlé sklo horkou vodou přišel soused, spoluzodpovědnost za prasklinu teď odmítá s tím, že nemyslel vařící, což stejně nebyla.
  • Poškození laku na první pohled viditelné není, ale když přiložíte hlavu ke karosérii a podíváte se proti světlu, tak ho uvidíte.

Zdroj: Allianz pojišťovna, 27. 12.2011

Česká pojišťovna

Každý rok vyřídí operátorky a operátoři České pojišťovny miliony telefonátů. Není tedy divu, že se někdy přeřeknou a zaznamenají i mnohá kuriózní oznámení a často takřka neuvěřitelné historky klientů. Některé z nich naleznete v následujícím přehledu.

Kuriózní hlášení klientů:

  • Opravoval jsem vypínač a poprosil ženu, aby mi podala šroubovák. Patrně následkem předchozí hádky nebo nervozity mi ho podala tak, že mi rozřízla dlaň.
  • Naše morče je vychované a nikdy nic nepoškodilo. To, že prokouslo kabel, přikládám panice z návštěvy tchýně.
  • Jela jsem poměrně pomalu, proto nechápu, že jsem to auto přede mnou dojela.
  • Cestou do kláštera Meteora jsem na odpočívadle zakopla o želvu a rozsekla jsem si hlavu o kámen vápencového původu.
  • Ztracená zavazadla jsem již nikdy nenašel. Nerozumím tomu, Amerika je přece zemí zázraků a ne zlodějů.
  • V Chorvatsku jsem si půjčil skútr a vyjel na výlet. Měl jsem drobnou nehodu a v důsledku šoku se ztratil. Jelikož jsem cestu zpět již nenašel, tak jsem si sedl u cesty a čekal, až vystřízlivím.
  • Snažil jsem se zamezit vytékání vody z pračky. Místo toho jsem jí ale pomohl, což žena náležitě ocenila.
  • Při couvání jsem čekal na pípání, na které jsem zvyklý. To se ale nedostavilo, neboť náš pes vykousl čidlo.
  • Dobrý den, potřebovala bych nutně k pojištění auta i připojištění skalních čel.

Také operátoři kontaktního centra ČP mají občas slabou chvilku:

  • Dá se o Vašem voze říct, že jsou to plechy a tak dále?
  • Ochráníme Vás pro případ krádeže, to znamená, když si někdo vezme Vaše věci bez Vašeho vědomí…
  • Pane Procházko, první drobná nuance, Vy nevoláte do spořitelny, ale do pojišťovny, to jsou dva rozdílné domy.
  • Bylo by možné se s panem Novákem spojit zítra? Nebo jindy během minulého týdne?
  • Vraťte nám to poštou, nebo odneseně na pobočku…
  • Klient: Víte, ona se mi pošta ztrácí, tady kolem běhají lehké děvy, občas se něco ztratí, občas něco přibude, co ani nechci…Operátor: Tak já Vám to pošlu na e-mail, tam se snad ty lehké děvy nedostanou.
  • To máte nějaké speciální čelní sklo, to máte nějaké zateplené?
  • Dobře pane Nováku, poraďte se s manželkou a udělejte si bojovou poradu…
  • Takže Vy jste poškozená, nebo vinice?
  • Bude nutné se dostavit na pobočku, jste-li osoba vyřízená k prověření požadavku.
  • Budete mít prosím k této pojistné události ještě nějaké omáčky?
  • Chcete k tomu připojistit i kamenná kachna?

Zdroj: Česká pojišťovna, 27. 12.2011

Generali Pojišťovna

Hlášení klientů:

  • Příčina vzniku škody: Asi nedopatřením. Stručný popis vzniku škody: Uklízečka utírala prach. Když se natahovala, spadlo koště, které rozbilo sklo. Utíráním také sepla mikrovlnku. Uvnitř byl rohlík, který shořel a mikrovlnka vyhořela.
  • Kouřili jsme vodní dýmku a dcera dala zbytek uhlíku na balkon. Ve tři ráno se ozvala obrovská rána, okno prasklo a za ním půlmetrové plameny! V rozespalosti jsem myslela, že to jsou snad teroristi! Ale vždyť bydlíme ve 4 patře... Nicméně jsem oheň uhasila, málem u toho ještě zašlápla našeho pejska a pak do rána moc nespala. To ze strachu, jestli jsem to uhasila dobře. Tu spoušť bych vám za denního světla nepřála vidět!
  • Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo.
  • Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.
  • Můj pes zakousl sousedce 3 slepice. Kdyby mi je náhodou dala, tak je schovám do mrazáku pro likvidátora.

Rozhovor s operátorem klientského servisu:

  • Operátor: „Požil jste před jízdou alkohol?" Klient: „Kdepak, z toho už jsem vyrostl. Ale když jsem byl mladej..."
  • Operátorka: „A v jaké výši je škoda?“ Klient: „Asi 900.000 Kč...“. Následují tři vteřiny ticha. Klient: „Jste tam? Nebo jste z toho upadla jako já?“

Zdroj: Generali Pojišťovna, 27. 12.2011

Autor článku

Tiskové zprávy  

Články ze sekce: POJIŠTĚNÍ