Pokles podle Baláže zaznamenaly téměř všechny západoevropské trhy kromě Německa a Velké Británie, podle odhadů se prodeje aut všech značek snížily o 7,4 procenta. Tuzemská automobilka zaznamenala pokles o 5,3 procenta. Letos v dubnu na západoevropské trhy dodala téměř 30.400 aut, loni to bylo o 1700 aut víc. I přesto Škoda podle Baláže zaznamenala prodejní přírůstky ve Velké Británii, Rakousku, Švýcarsku, Norsku, Francii nebo Německu.
Na trzích ve východní Evropě naopak automobilka zaznamenala růst o více než 28 procent na 12.300 vozů. Loni v dubnu automobilka na tyto trhy dodala 9600 aut. Podle Baláže se zvýšil zájem o česká auta zejména v Rusku z loňských 5900 aut na letošních 8800 aut, což je nárůst o 48 procent. Na Ukrajině se počet dodaných aut zvýšil přes 14 procent na 1400 aut.
Automobilka v dubnu posílila na tuzemském a slovenském trhu, kde podle Baláže prodeje vzrostly o 7,7 procenta. Na český trh firma dodala 5500 aut, na slovenský 1500. Mírně se o 1,1 procenta zvýšil počet dodaných aut na růstové trhy v Číně, kde automobilka prodala 20.400 aut.
Růst zaznamenal i indický trh, kam Škoda dodala přes 3000 aut, proti loňskému dubnu o 36,8 procenta více. Podle Baláže je tam úspěšná zejména kompaktní limuzína Rapid, která se v Indii prodává od konce loňského roku. Škoda Auto tam letos v dubnu prodala téměř 1900 aut tohoto modelu.
Škoda Auto letos v dubnu prodala 36.600 vozidel Octavia, 22.000 fabií, 9600 aut Superb, 7600 modelů Yeti, 3300 roomsterů, 1900 modelů Rapid v Indii a 400 modelů Citigo v ČR. Nejvíc se zvýšil zájem o model Yeti, jehož prodej meziročně vzrostl o 31,1 procenta. Následoval Roomster s nárůstem přes 16 procent, zájem o octavie se zvýšil pouze mírně. Naopak o deset procent poklesl prodej aut Superb a o pět procent se snížil zájem o fabie.
Automobilka chce do roku 2018 zvednout roční prodej na 1,5 milionu aut. Škoda Auto prodala v roce 2011 rekordních 879.200 aut. Meziročně prodej zvýšila o 15 procent.