Tržby Grouponu se v meziročním srovnání zvýšily o 45 procent na 568,3 milionu dolarů (11,6 miliardy Kč), což bylo podle agentury Thomson Reuters asi pět milionů USD pod průměrným očekáváním analytiků. Hrubé fakturace, které ukazují, kolik firma získala od klientů, proti předešlému čtvrtletí klesly o zhruba pět procent na 1,29 miliardy USD. Pro současné čtvrtletí čeká Groupon tržby mezi 580 a 620 miliony USD, což je mírně pod středním odhadem analytiků.
Čistý zisk Grouponu vystoupal na 28,4 milionu dolarů proti ztrátě 107,4 milionu před rokem. Hrubý zisk očištěný od nákladů na akciové odměny manažerům a další jednorázové položky by podle firmy činil 45 až 65 milionů dolarů, Wall Street však tady čekala výsledek 70 až 80 milionů dolarů.
Akcie Grouponu se po zprávě zveřejněné po ukončení oficiálního burzovního obchodování v USA propadly až o 20 procent na rekordní minimum 6,05 dolaru. To je už 70 procent pod úrovní, na níž loni v listopadu Groupon vstupoval na trh.
Výsledky Grouponu a vývoj jeho akcií ukazují podobný obrázek jako u dalších mladých internetových firem ze segmentu sociálních sítí jako Zynga a Facebook. Ty debutovaly na burzách s velkou slávou, od té doby však nenaplňují očekávání, která do nich investoři vložili.
Groupon získává více než polovinu tržeb mimo Severní Ameriku a většinu z toho v Evropě, kde výnosy firmy podkopává ekonomický propad a slabší kurz eura a britské libry. Firma nedávno změnila v Evropě management a zavádí zde nové technologie, aby se dostala blíže k potenciálním zákazníkům, uvedl finanční ředitel Grouponu Jason Child.