Škoda zaznamenala růst i v západní a střední Evropě, kde celková poptávka po nových vozech klesala. Zatímco trh v západní Evropě v srpnu klesl o osm procent, Škoda v regionu zvýšila prodej o 1,2 procenta na 21.700 aut. Na nejsilnějším evropském trhu v Německu rostly dodávky značky zákazníkům o desetinu.
Ve střední Evropě vzrostl prodej Škody o osm procent na 8500 aut, ve východní Evropě si polepšila o polovinu s prodejem 11.300 aut. V Rusku odbyt stoupl o 68 procent na 8300 vozů, v Číně o 4,5 procenta na 19.700 aut a v Indii téměř o devět procent na 2200 vozů. Dvě třetiny prodaných aut v Indii tvořila lokální varianta nového modelu Rapid. V provedení pro evropský trh se představí tento měsíc na autosalonu v Paříži a prodávat se začne od října.
"Navzdory zhoršujícím se ekonomickým podmínkám jsme se téměř ve všech regionech vyvíjeli lépe než trh. Pevně doufáme, že i v nepříznivých podmínkách budeme nadále schopni dosahovat růstu," uvedl člen představenstva odpovědný za oblast prodeje a marketingu Werner Eichhorn.
Prodej v srpnu táhla Octavia, kterou si pořídilo 30.200 zákazníků, tedy o 12 procent více než loni. Jedinou značkou, která zaznamenala pokles, byla Fabia se snížením poptávky o 19 procent na 15.200 aut. Dvojciferný nárůst prodejů měly modely Yeti a Roomster. V Evropě se v srpnu prodalo 3000 vozů nového modelu Citigo.