Podle agentury AP využil Twitter amerického federálního zákona přijatého loni, který umožňuje firmám s ročním příjmem nižším než miliarda dolarů držet detaily k první nabídce akcií v tajnosti. Vstup společnosti na burzu se však již delší dobu očekával, o čemž svědčila také řada jejích nákupů cílená na posílení příjmů. Zatím posledním byla tento týden akvizuce firmy MoPub, která se zabývá reklamou v mobilních zařízeních a pomůže Twitteru zautomatizovat systém prodeje reklamy a rozšíří jeho partnerství s mediálními společnostmi.
Firma poskytující bezplatnou službu krátkých zpráv získává většinu příjmů z reklamy. Jejich výši za letošní rok odhaduje společnost eMarketer na 582 milionů dolarů (asi 11,3 miliardy korun). Analytici očekávají, že v roce 2015 dosáhne příjem Twitteru z reklamy téměř dvojnásobné částky.
Prostřednictvím Twitteru si uživatelé mohou sdělovat vzkazy ve zprávách o délce do 140 znaků. Služba byla spuštěna v roce 2006 a od té doby se dynamicky rozvíjí. V současnosti ji každý měsíc využívá podle údajů samotné firmy přes 200 milionů lidí, analytici přitom odhadují více než 500 milionů.