V samotném září prodej automobilky stoupl o sedm procent na 856.900 aut. Počet prodaných osobních a lehkých nákladních aut v září byl druhý nejvyšší v letošním roce. Procentní růst pak byl třetí nejvyšší.
V Evropě se v září prodej mírně snížil, v Číně však vzrostl až o 18 procent. Čína se na celkovém odbytu firmy podílí třetinou.
Za celý letošní rok firma plánuje zvýšit prodej na rekordních 9,5 milionu vozů z loňských 9,3 milionu. Měla by tak zůstat třetí největší automobilkou na světě za japonskou Toyotou a americkým General Motors, napsaly agentury DPA a Reuters.
Skupina Volkswagen vlastní celkem 12 značek osobních a nákladních aut a motocyklů. Z osobních aut jsou to značky VW, Audi, Seat, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Porsche. Do roku 2018 chce Volkswagen předstihnout konkurenty Toyota a GM a stát se největším výrobcem automobilů na světě.
Škoda Auto ve čtvrtek oznámila, že prodala v září 86.600 vozů, což bylo meziročně o 3,3 procenta více. Prodej automobilky v Evropě rostl, v Číně, která je jejím největším trhem, však prodej klesl. Od ledna do září dodala Škoda zákazníkům na celém světě 684.900 vozů, meziročně o 4,5 procenta méně.