"Za celý rok 2013 je Fio banka bankou s nejlepším hodnocením poplatkové politiky a přehlednosti sazebníku," uvedl organizátor projektu a hodnotitel za server bankovnipoplatky.com Patrik Nacher. Banka navíc podle něj výrazně zvýšila počet klientů a zazářila i v dalších konkurenčních anketách a soutěžích.
Air Bank porotce a veřejnost loni zaujala možností pro klienty vybírat hotovost na terminálech Sazky. Dalším vstřícným krokem bylo zavedení půjček s odměnou za řádné splácení a také vstřícná poplatková politika banky. UniCredit Bank je hodnocena pozitivně již tradičně. Tato středně velká banka prý umí pracovat s různými skupinami klientů a šít jim produkty na míru.
Hodnocení Vstřícná banka sestává ze tří složek. Produkty a služby bank posuzuje odborná porota složená z finančních odborníků, kteří nejsou zaměstnanci ani spolupracovníky žádné z hodnocených institucí. Bankovní poplatky přehlednost sazebníků vyhodnocuje server bankovnipoplatky.com, celkovou image bank hodnotí veřejnost. Výsledky hodnocení organizátoři projektu ohlašují pravidelně každé čtvrtletí.
Nejúspěšnější v klientském ratingu Vstřícná banka v roce 2013: Průměrné hodnocení Fio banka 72,41 % Air Bank 71,96 % UniCredit Bank 68,87 % Komerční banka 68,59 % Equa Bank 68,15 %
Zdroj: Pořadatelé soutěže