Konsolidované tržby skupiny Zetor se drží stabilně na stejné úrovni jako v roce 2012, tedy na hodnotě 4,5 miliardy korun. "Nárůst konsolidovaného zisku před zdaněním v meziročním srovnání považujeme za dobrý výsledek, který svědčí o stabilitě skupiny Zetor. Nárůstu jsme dosáhli i přesto, že situace především ve druhém pololetí nebyla pro zemědělskou techniku příliš příznivá," uvedl Lipovský. Dodal, že vliv na zájem o traktorovou techniku měla celá řada faktorů od poklesu dotací až po vývoj počasí.
Mimořádný zájem zaznamenala firma v zahraničí. Loni putovalo na zahraniční trhy 86 procent produkce. Mezi nejvýznamnější odběratele patřily USA, Británie, Maďarsko, Litva, Gruzie, Polsko a Skandinávie.
Traktory Zetor jsou ale populární i u českých a slovenských zákazníků. Zatímco v roce 2012 zůstalo na obou těchto trzích dohromady osm procent traktorů, minulý rok už to bylo 14 procent.
Úspěch slavila novinka značky Zetor pro rok 2013, model Zetor Major. Podle společnosti poptávka výrazně předčila původní očekávání. Odhad při zahájení sériové výroby v únoru předpokládal 900 strojů, avšak do konce roku jich společnost vyrobila 1300. V Polsku se stal Zetor Major 80 dokonce nejprodávanějším modelem loňského roku v rámci všech značek a výkonových kategorií.
Firma se chce nadále zlepšovat. "Do budoucna chceme maximálně efektivně pracovat na rozšiřování produktového portfolia a jeho obohacování o nové modely u stávajících řad. Neustále zkvalitňujeme produkt jako takový a jeho jednotlivé díly, aby naše traktory splnily očekávání náročných zákazníků," dodal Lipovský.