Sázející však na pokladnách budou odkázaní na náhodný tip, vlastní čísla vybrat nepůjde. "V praxi stačí vybrat si před pokladnami příslušnou hrací kartu, pokladní pak sejme její čárový kód a systém vygeneruje náhodný tip ve vybrané cenové úrovni," uvedl mluvčí Sazky Václav Friedmann.
Penny Market má v Česku 349 provozoven s takřka 1400 pokladnami. Nynější síť Sazky čítá více než 6900 prodejních míst. Až dosud šlo číselnou loterii Sazky vsadit na terminálech společnosti v trafikách a na benzinových stanicích.
Rozšíření distribuční sítě je druhou výraznou změnou týkající se Sportky, se kterou společnost v minulých týdnech přišla. V květnu oznámila, že po deseti letech zdraží. Od 21. května vyjde jeden sloupec Sportky na 20 korun místo předcházejících 16. Vsazení Šance vyjde také na 20 korun, tedy dvojnásobek původní částky. Celý tiket nově stojí 220 korun, což je o 50 korun více.
Sportka je s přehledem nejoblíbenější českou loterijní hrou, první sada čísel se losovala v roce 1957. Letos na začátku června se uskutečnilo jubilejní čtyřtisící losování Sportky. Za celou dobu fungování nejstarší loterie sázející podali na 16,3 miliardy sloupečků Sportky. Na výhrách získali přes 66 miliard korun.
Sazka sázková kancelář vznikla koupí loterijního byznysu od společnosti Sazka, která se v roce 2011 dostala do insolvence. Transakce skupiny PPF a KKCG stála 3,8 miliardy korun. Druhá jmenovaná předloni v prosinci za nezveřejněnou částku koupila podíl PPF a stala se jediným vlastníkem společnosti Sazka, sázková kancelář. Česká loterijní jednička dosáhla v roce 2012 zisku před započtením úroků, daní, odpisů a amortizace (EBITDA) 1,3 miliardy korun.