Firma ve čtvrtek stanovila emisní cenu akcie na 68 dolarů, tedy na horní hranici předem určeného rozpětí.
Tržní hodnota Alibaby se emisní cenou dostává na zhruba 167,6 miliard dolarů. To je pod hodnotou největší světové sociální sítě Facebook, která se nyní pohybuje mírně nad 200 miliardami dolarů, ale zhruba na úrovni hodnoty dosud největšího světového internetového prodejce Amazon.
Největší světovou primární emisí vůbec je zatím prodej akcií čínské finanční společnosti Agricultural Bank of China z roku 2010 za 22,1 miliardy USD. V USA držela primát emise akcií finanční společnosti Visa za 19,7 miliardy USD rovněž z roku 2010. Dosavadní rekord mezi primárními emisemi technologických firem držel Facebook, který v roce 2012 získal 16 miliard dolarů.
Firma, ve které vlastní téměř čtvrtinový podíl americká internetová společnost Yahoo, ohlásila záměr vstoupit na newyorskou burzu koncem června. Čínský podnikatel Jack Ma, který Alibabu před 15 lety založil ve své garsonce, uvedl, že firma hodlá výtěžek z prodeje akcií využít k expanzi ve Spojených státech a Evropě. V Číně se již Alibaba na celkových tržbách z internetového prodeje podílí 80 procenty.
Alibaba dala newyorské burze přednost před Hongkongem i americkým trhem Nasdaq, kde se obvykle obchodují technologické tituly. Nasdaq si pošramotil pověst při předloňské primární emisi Facebooku, kterou poznamenaly technické problémy. Hongkongu se firma vyhnula kvůli tamním přísným pravidlům pro rovný přístup k akcionářům.