V západní Evropě vzrostl prodej vozů Škoda o 8,2 procenta na 40.900 dodaných vozů, ve východní Evropě prodej vzrostl o 4,9 procenta. Škoda má o 4,5 procenta lepší výsledek i v Německu, které je nejsilnějším evropským trhem. \"S dobrými zářijovými výsledky a s nárůstem o 13 procent za prvních devět měsíců udržuje ŠKODA stabilní růstový kurs,\" uvedl člen představenstva Škodovky Werner Eichhorn. Dodávky zákazníkům na domácím českém trhu vzrostly o 4,4 procenta na 5800 vozů.
Zákazníci měli v září oproti stejnému období před rokem větší zájem vedle Škody Rapid také o Škodu Yeti, růst prodeje činil téměř 34 procent, a stoupl také zájem o Škodu Citigo. Naopak pokles prodeje ve srovnání s loňským zářím zaznamenaly modely Škoda Fabia a Škoda Roomster.
Automobilka nedávno představila na pařížském autosalonu nové modely Škody Fabia, která by měla na trh přijít v listopadu, a Škody Octavia. Jednou ze zajímavých inovací nových modelů je spotřeba snížená až o 17 procent.