Po odečtení zrušených objednávek počet čistých zakázek Airbusu loni dosáhl 1456. Klesl však z 1503 objednávek o rok dříve. Boeing loni získal 1432 čistých objednávek. Airbus si vedl lépe i v hrubých objednávkách, tedy bez započtení těch objednávek, které aerolinky ještě před dodáním letadla zruší. Počet hrubých objednávek Airbusu loni vzrostl o 11 procent na 1796, Boeing získal 1550 objednávek.
Svým zákazníkům dodal Airbus loni rekordních 629 letadel, což je o tři více než před rokem. Za Boeingem však zaostal Airbus o téměř 100 letadel, Boeing loni dodal 723 letadel.
Podle generálního ředitel Airbusu Fabrice Brégiera byl loňský rok důležitým mezníkem. Brégier poznamenal, že firma teď má rekordní počet nevyřízených objednávek na celkem 6386 letadel. Má tak zajištěnou práci na zhruba devět let.
Vysoké dodávky obou výrobců letadel jsou odrazem snahy aerolinek obnovit stárnoucí flotilu, vliv má ale i prudký růst v Asii. Část analytiků se ale domnívá, že trh již dosáhl svého vrcholu.