Nyní obě automobilky čekají na zveřejnění údajů o prodeji japonské Toyoty, zda si za loňský rok udrží pozici největšího světového prodejce aut, napsala agentura AP. Toyota byla největším prodejcem aut v letech 2012 a 2013.
GM dodal, že jeho prodej v Číně loni vzrostl o 14 procent. V Severní Americe prodej stoupl o šest procent. V Evropě se však prodej snížil o deset procent a Jižní Americe o 15 procent. V Evropě GM začal ukončovat prodej značky Chevrolet. V Jižní Americe měl na prodej negativní dopad vývoj směnných kurzů.
Volkswagen překonal GM také v roce 2013. V tomto roce by však GM vyhrál, kdyby se nezapočítal prodej značek průmyslových nákladních vozů Scania a MAN ze skupiny Volkswagen. GM nevyrábí těžké průmyslové nákladní vozy. Za loňský rok Volkswagen překonal GM o 15.000 vozů i bez těžkých nákladních vozů. Těch Volkswagen prodal 199.900.