Po letech, kdy se v komunikaci nabídky na potravinářském trhu akcentovala hlavně nízká cena a v důsledku toho se zdánlivě vytrácel zájem o kvalitní potraviny, nastal nyní nejvyšší čas tento trend zvrátit. Konference Food & Quality nabídne informace o tom, jak se zatím liší nabídka potravin u nás a v západní Evropě, kde se silné globální trendy – akcent na zdravý životní styl a pohodlí - již do nabídky maloobchodu promítly. Zároveň přinese zajímavé případové studie z ČR i ze zahraničí dokumentující, jak se důraz na kvalitní potraviny či rozšíření sortimentu o bio výrobky může obchodníkům vyplatit.
Jedna ze zajímavých case studies bude představena zástupcem firmy Wanzl, který popíše, jak se jim ve spolupráci s obchodní firmou REWE Německo zdařilo zvýšit vnímanou hodnotu potravinářského sortimentu na prodejnách. Se zájmem je očekávána i případová studie masozávodu Planá, dokumentující zavedení nového druhu etiket na masné výrobky, které signalizují porušení chladicího řetězce. Prezentace se bude věnovat dopadům tohoto opatření na obchodní vztahy mezi dodavatelem a obchodníkem. Zástupce společnosti Makro pak bude komentovat reakci zákazníků na tuto novinku.
Závěr konference poskytne prostor široké panelové diskusi o tom, jakými cestami a s jakým prospěchem lze zvýšit kvalitu nabídky potravin v maloobchodní síti v ČR. Do diskuse se zapojí zástupci obchodníků, výrobců (reprezentovaných mj. Potravinářskou komorou ČR) i spotřebitelů, reprezentovaných výsledky spotřebitelských výzkumů i zástupcem Sdružení českých spotřebitelů.
Více informací a on-line registrace: www.retail21.cz/retailindetail
Kontakt: programový garant - Martin Dokoupil (dokoupil@incoma.cz), sekretariát konference (konference@incoma.cz)