Získejte ty nejlepší obchodníky na trhu

22.05.2007 | , Atoz Event
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Známe to všichni. Máme skvělého zaměstnance – obchodníka nebo obchodního reprezentanta. Výborně si rozumí s klienty a plní cíle na 120 %. Ke štěstí nám nic nechybí. Jednoho dne nám ale ideální zaměstnanec zamává a odejde za vidinou lepšího výdělku jinam, nedej bože ke konkurenci.

Může nastat i jiná situace. Obchodník v týmu je a snaží se, seč mu síly stačí. Pořád to ale není to pravé ořechové. Buď má netušené rezervy, které stačí odhalit správným přístupem a vedením, nebo se zkrátka minul povoláním a bude potřeba se s ním rozloučit.
 V obchodním týmu se navíc může objevit celá řada dalších problémů – přílišná rivalita a nekolegiální postupy, nemotivovaní zaměstnanci, kteří si tajně mezi sebou stěžují na neuspokojivé finanční podmínky…

A co na to zákazníci?
Nemají zrovna v lásce, když s nimi každý měsíc komunikuje jiná kontaktní osoba. Znovu a znovu musí někomu vysvětlovat své potřeby a může se stát, že ztratí trpělivost a začnou se poohlížet jinde. Nebo je možná už přetahuje váš bývalý zaměstnanec – od konkurence.

Je tu řešení
Pokud i vás trápí problém s fluktuací obchodníků a jste na štíru s loajalitou zákazníků, je právě vám určen workshop Sales Storm. Díky tomuto unikátnímu projektu, který se koná v Praze, dne 19.6.2007, identifikujete své potíže a získáte recept na jejich řešení.
Připravili jsme pro vás zajímavé přednášky, tipy a triky z oblasti personalistiky. Dozvíte se, jak správně zaměstnance vybrat, motivovat a udržet v nejvyšší výkonnosti. Řekneme vám, jak vybudovat fungující a spolupracující tým, kde vládne zdravá rivalita a jak nejlépe nastavit systém odměňování. Poradíme také, jak postupovat, když došlo na nejhorší a obchodníci chybějí a zaměříme se i na situaci, kdy obchodník v týmu je, ale nejste si jisti, zda svou roli plní efektivně. Pomůžeme vám zjistit, zda by i váš tým mohl být ještě výkonnější a úspěšnější.
Pokud jste naopak světlou výjimkou a pyšníte se stabilním a hlavně efektivním týmem, přijďte se s námi podělit o své cenné poznatky. Čeká na vás až 150 ředitelů společností, obchodních ředitelů a manažerů z nejrůznějších oborů.

Partneři a mediální partneři workshopu
Děkujeme za důvěru a podporu našim partnerům, společnostem KP2 GmbH., Deltax Systems a.s., Microsoft, s.r.o., Mercuri International a Sodexho Pass Česká Republika a.s.
Další, komu patří poděkování jsou mediální partneři, a to B2B časopisy Zboží&Prodej, Retail Biz, Systémy Logistiky a HOREKA a internetové portály www.finance.cz, www.educity.cz a www.meetings.cz.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference