Odpovědí může být koncept "ONE", ve kterém se zákazník přímo aktivně spolupodílí na tvorbě a vývoji produktů a služeb. Znamená to nechat zákazníka vstoupit „dovnitř“ firmy, a ne se pouze snažit dostat "dovnitř" zákazníka. Výhoda je jasná. „ONE“ firma nesleduje trh, ale vyvíjí se společně s ním - proto objevuje nové zákazníky a nové oblasti spotřeby dříve než ostatní.
Jak se stát "ONE" firmou ? To bude hlavní téma konference Marketing Management 2007 (6.6. 2007, hotel Ambassador Praha), které představí švédský konzultant, trenér a autor knih Stefan Engeseth v diskusi s dalšími řečníky - zástupci firem Budějovický Budvar, IKEA, Kofola, či UserGeneratedTV i s dalšími zájemci z řad účastníků.
Detailní program, včetně on-line registrace a novinek z příprav kongresu je k dispozici na adrese www.marketingmanagement.cz.
Uzávěrka přihlášek je nadále prodloužena