Workshop SALES STORM II je určen všem lídrům obchodních týmů nezávisle na oboru, ve kterém pracují. V tomto případě všem, kteří přemýšlejí nad tím, jak zvýšit efektivitu svých obchodních zástupců a jaké nástroje či měřítka jim mohou pomoci ke sledování a zlepšení jejich práce.
Celodenní program se bude skládat ze šesti konferenčních bloků ve formě prezentací, panelových diskuzí či případových studií, na kterých budou spolupracovat obchodní ředitelé a ředitelé z významných a úspěšných společností na českém trhu. Tedy opět bude cílem bude snaha o maximální praktický užitek pro účastníky workshopu. Zároveň se účastníci budou moci sami interaktivně zapojit se svými dotazy či zkušenostmi v rámci prostoru pro diskuzi během či na konci každého konferenčního bloku a získat inspiraci, jakým způsobem pracují obchodní manažeři ve stejných či jiných oborech.
A jaká témata na účastníky čekají? Po úvodním slovu se zamyšlením, co je to vlastně efektivita a jaké nejčastější chyby obchodníci dělají, bude následovat téma úlohy managementu v prodejním procesu. Poté v panelové diskuzi obchodních ředitelů účastníci zjistí, proč a jak segmentovat zákazníky a jak může segmentace pomoci k větší efektivitě obchodníků. V odpoledním programu pak na ně čeká prezentace na téma pipeline managementu, panelová diskuze zabývající se měřitelnými ukazateli pro sledování efektivity obchodních zástupců či případová studie s praktickými informacemi o implementaci CRM softwaru.
O své zkušenosti se podělí například pan Miroslav Jiránek, obchodní manažer 3M Česko, pan Pavel Klimuškin, obchodní ředitel Hewlett-Packard, pan Jaroslav Salva, Solution Partner Group Manager ze společnosti Microsoft, pan Jan Šíbal, ředitel ING Employee Benefits, či pan Stuart Evers, Chief Sales Officer CEE ze společnosti GTS Novera, a další.
Partneři a mediální partneři workshopu
Poděkování za podporu a důvěru patří generálnímu partnerovi, společnosti Sony Ericsson Czech Republic, partnerům workshopu, společnostem Mercuri International, Microsoft, pietro filipi a update software a také mediálním partnerům, kterými jsou B2B časopisy SALES POWER, Zboží&Prodej, Retail Biz, Systémy Logistiky a HOREKA, časopis EURO a internetové portály www.finance.cz, www.educity.cz a www.meetings.cz.
Bližší informace o programu workshopu naleznete na www.sales-storm.cz.
KONTAKTY:
ATOZ Event s.r.o.
Holečkova 29
150 95 Praha 5
Darina Jadrná
Project Manager
Tel.: +420 246 007 221
Fax: +420 246 007 201
Mobil: +420 605 296 744
E-mail: darina.jadrna@atoz.cz