Marketing bez hranic – BE DIFFERENT!

18.10.2007 | , Top Vision
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Již 25. - 26. října 2007 se koná výroční Marketing Challenge Forum společnosti top vision. Program ve znamení „BE DIFFERENT“ spolu s paletou odborníků z praxe jistě i letos napoví, jak být ve světě plném reklamy pro zákazníka viditelný.

Již tradičně se Marketing Challenge Forum stává oblíbeným setkáním marketingových a obchodních ředitelů, top manažerů a marketingových expertů. Je místem diskusí o aktuálních trendech a novinkách, přináší kreativní impulsy pro efektivní marketingovou a komunikační podporu cílů společnosti.

Vzhledem ke stále masivnějším reklamním kampaním a zaplavenosti zákazníka reklamními materiály je hlavním posláním letošního fóra přinést účastníkům inspiraci, jak být pro zákazníky viditelný, neboli jak „BE DIFFERENT!“.

Je těžké být v centru pozornosti, když se svět, business, konkurence, zákazníci – vše tak neuvěřitelně dynamicky vyvíjí a mění. Svůj pohled nabídne marketingový expert Josef Havelka v zahajovacím vystoupení celého fóra na téma Marketing bez hranic aneb odliš se – upoutej – nebo nezvítězíš!

Jak to vidí osobnosti českého marketingu? O trendech ale také nočních můrách a sladkých snech marketérů budou diskutovat Miroslav Řezník, Česká pojišťovna, a specialista v oblasti marketingové a reklamní komunikace Jan Cézar.

Příběhům úspěšných domácích firem, které se dokázaly vyhoupnout do čela nejen domácího businessu, patří sekce Budování domácí značky od nuly do první ligy. Své zkušenosti z trnité cesty za úspěchem nabídnou Tomáš Kolář z firmy Linet a Petr Mlíka z UNITED BAKERIES.

Inspiraci, jak upoutat zákazníka dnes a jak zítra, jak „BE DIFFERENT!“, přináší blok Kreativci v akci aneb kam kráčí kreativní duch s panem Jurajem Vaculíkem z VACULIK ADVERTISING a Martinem Charvátem z Mark BBDO.

Odpoledne budou pro účastníky připraveny pestré inspirativní bloky s uznávanými odborníky. Živé vystoupení na téma Revoluce v on-line marketingu má připraveno pan Tomáš Jindříšek z OgilvyInteractive. Case study KB a partneři – web pro mladé přinese paní Kateřina Šušáková z Komerční banky. Jak zajímavě oslovit vhodné zaměstnance a Jak na úspěšnou HR kampaň napoví pan Milan Jasný z LMC, Direct mail aneb role slečny kreativity si pro své vystoupení vybral pan Evžen Drtina z Wundermann Praha. Pro milovníky podpory různých eventů má pan Milan Mika z ČEZu připravenu case study na téma ČEZ – pyšný partner Karlovarského festivalu. Inspirativní bude i případová studie Michaely Beránkové z Avonu na téma Srdce! Myšlenky! Slova! Čas! Aneb to vše vám zákazníci rádi dají, když víte, jak zaujmout.

Samotným večerem první den nekončí a na účastníky čeká večerní program „bez kravaty“. Pozvání přijal světoznámý fotograf Jan Saudek, sedmitisícovou sbírku hlavolamů k vyzkoušení nabídne pan Jaroslav Flejberk.

Program druhého dne začíná již pracovní snídaní. Při dobré ranní kávě bude diskutovat na téma Etika v reklamě aneb kde jsou hranice pro kreativitu? mj. pan Filip Winter z advokátní kanceláře Winter & spol.

Od příkladů zakázané reklamy se program přesouvá k tématu Interní marketing aneb hra s emocemi vašich zaměstnanců. O tom, jak získat srdce vašich zaměstnanců pohovoří panové Jiří Grund z Microsoftu a Jan Říha z Coca-Cola Beverages ČR.

Celé fórum zakončí pan Šimon Čapek s tématem Sales Promotion s nadhledem! Aneb promo akce v akci. Pestré ukázky domácích i zahraničních příkladů podpory prodeje a tipy, jak na sebe upozornit, budou jistě třešničkou na dortu celého fóra.

Martina Poláková 
PR specialist 

606 541 445 

Monika Pangerlová
marketing manager

777 733 234

Společnost top vision pokrývá celý segment odborného vzdělávání, jehož cílem je manažerský rozvoj na všech úrovních. Pořádá odborné semináře, interaktivní tréninky, výroční fóra, diskusní odpoledne a interní rozvojové programy ke všem oblastem podnikového řízení. Disponujeme nejširší a nezávislou sítí manažerů, expertů a lektorů v ČR.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference