Banky o malé klienty nedbají tak, jak by měly

18.10.2000 | ,
Domovská stránka


perex-img Zdroj: Finance.cz

Čím více se klient v bance odchýlí od zaběhnutého scénáře standardních bankovních operací, tím častěji narazí na neznalost a neschopnost pracovníků u přepážek. To je rys největších pěti domácích bank, které ve velké míře poskytují služby malým klientům. Píše o tom to dnešní Mladá fronta Dnes (MfD) s odvoláním na červnový průzkum společnosti Andersen Consulting (AC).  Ze zjišťování, jak dlouho musí klient čekat, jak s ním bankajedná a jak je dostupná síť jejích poboček, vyšla nejlépe Investiční a Poštovní banka. Nejhůře naopak dopadla Česká spořitelna. Banky podle studie nerozlišují finanční atraktivitu klienta a jejich pracovníci přesně nevědí, jaké služby mohou nabídnout.   

Autor článku

 

Články ze sekce: Domovská stránka