Konsolidační celek Škody Auto(dále skupina Škoda Auto) je tvořen mateřskou společností ŠKODA AUTO a.s., jejími plně konsolidovanými dceřinými společnostmi: ŠkodaAuto Deutschland GmbH, ŠKODA AUTO Slovensko, s.r.o., Skoda Auto Polska S.A. a Skoda Auto India Private Ltd. Kromě toho byl konsolidován společný podnik s Volkswagenem a EBRD, OOO Volkswagen Rus.
V roce 2007 skupina Škoda Auto úspěšně pokračovala ve své expanzivní politice. I přes stagnaci západoevropského trhu dokázala značka navýšit objemy prodeje a potvrdila svou stabilní pozici ve středoevropském regionu. Dále kontinuálně expandovala na nových trzích a v závěru roku vstoupila v pořadí na již stý světový trh a dosáhla nejlepších prodejních výsledků v historii, které se odrazily také v rekordní úrovni hospodářských výsledků. Tržby za skupinu vzrostly o 9,0 % na 222,0 miliard Kč, operativní výsledek s hodnotou 19,8 mld. Kč meziročně vzrostl o 35,5 %. V roce 2007 tak Skupina Škoda Auto dosáhla 19,9 miliard Kč konsolidovaného výsledku před zdaněním (meziročně +39,9 %). Pozitivně se také vyvíjela čistá likvidita (+29,5 %), která k 31. prosinci 2007 činila 27,4 miliard Kč.
Rekordní výsledky za rok 2007 komentoval člen představenstva společnosti Škoda Auto za Oblast ekonomie Holger Kintscher: „Ani rok 2007 nebyl z pohledu vnějších ekonomických podmínek jednoduchý. Museli jsme vykompenzovat hned několik negativních faktorů. Za všechny mohu jmenovat další výrazné posilování české koruny vůči euru, růst mezd a vývoj na komoditních trzích, zejména u oceli a syntetických hmot. O to více nás těší, že se skupině Škoda Auto podařilo dosáhnout historicky nejlepšího výsledku.“
V roce 2007 exportovala společnost Škoda Auto vozy, náhradní díly a další komponenty včetně příslušenství v hodnotě 184,9 miliard Kč. To představuje 7,5% */ podíl na celkovém exportu České republiky. Škoda Auto tak zůstává v pozici největšího českého exportéra.
Na vynikajících výsledcích skupiny Škoda Auto se podílelo celkem 29.141 zaměstnanců. Počet kmenových zaměstnanců mateřské společnosti vzrostl o 2,3 % na 23.559 a počet agenturních zaměstnanců stoupl o 13,2 % na 4.194. V dceřiných společnostech pracovalo včetně agenturního personálu ke konci roku 2007 celkem 1388 zaměstnanců (meziročně +47,3 %).
K úspěšnému vývoji skupiny Škoda Auto se vyjádřil také předseda představenstva Reinhard Jung, který nastínil její další vývoj: „Rok 2007 byl ve znamení uvedení nové generace Fabie, kterou zákazníci přijali velmi pozitivně. Poprvé jsme překročili hranici 600 tisíc vyrobených a prodaných vozů a vstupem na australský trh byla dosažena magická hranice 100 zemí, na kterých jsou vozy Škoda v prodeji. Dosažené hospodářské výsledky potvrzují naši strategii založenou na vysoké kvalitě našich produktů, služeb a procesů a na osobní motivaci všech našich pracovníků. Rok 2008 bude rokem nové generace modelu Superb, vlajkové lodi značky Škoda. Rovněž s tímto modelem přineseme uživatelům produkt s velkorysou nabídkou prostoru, řadou ojedinělých a nápaditých technických řešení a vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty.“
S celkovým počtem 630.032 vozů dodaných zákazníkům v roce 2007 potvrdila pozici nejprodávanějšího modelu Škoda Octavia, pro kterou se rozhodlo 237.422 zákazníků (meziročně +18,1 %). Vozů Škoda Fabia se i přes generační výměnu modelu a částečnou omezenost dodávek prodalo 232.890. Velmi dobré přijetí ze strany zákazníků zaznamenala automobilka u modelu Roomster, jehož bylo prodáno 62.527 vozů. Pro vůz Škoda Superb se rozhodlo 20.530 nových majitelů.
Přes stagnující trhy v západní Evropě zde dokázala skupina Škoda Auto navýšit tržní podíl o 8,9 % na 2,2 %. Na tomto nejsilnějším odbytišti skupiny bylo dodáno zákazníkům celkem 327.222 vozů. Ve východní Evropě vzrostl prodej o 33,9 % (95.032 vozů) a v regionu zámoří/Asie dokonce o 78,7 % (65.295 vozů). Ve střední Evropě potvrdila skupina Škoda Auto s 1,2% nárůstem (142.483 vozů) svoji dlouhodobě stabilní pozici. Stejně jako v předchozím roce se nejvíce vozů prodalo v Německu (112.452 vozů, +8,2%). Na domácí trhu značka Škoda jednoznačně obhájila vedoucí pozici s prodejním výsledkem 66.806 vozů
(+2,5 %).
Značka Škoda získala v roce 2007 také řadu ocenění. Mezi nejvýznamnější patří zejména prestižní cena německých novin Bild am Sonntag – Zlatý volant pro nový vůz v nabídce značky Škodu Fabia.