ING Nationale-Nederlanden získala první místo v soutěži Rhodos oceňující nejlepší firemní image roku

17.05.2001 | ,
POJIŠTĚNÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Potvrzením pozice ING Nationale-Nederlanden na českém trhu je její vítězství v soutěži Rhodos v oblasti pojišťovnictví. Soutěž Rhodos oceňuje v jednotlivých kategoriích firmy, jejichž image je vnímána jako nejlepší.

Potvrzením pozice ING Nationale-Nederlanden na českém trhu je její vítězství v soutěži Rhodos v oblasti pojišťovnictví. Soutěž Rhodos oceňuje v jednotlivých kategoriích firmy, jejichž image je vnímána jako nejlepší. Získání ocenění Rhodos potvrzuje kvalitu služeb a produktů ING Nationale-Nederlanden.

Cenu Rhodos získává ING Nationale-Nederlanden již podruhé. V kategorii pojišťoven získala nejvyšší ocenění svého image již v roce 1998. Letošní ocenění tak potvrzuje její stabilní postavení na českém trhu.

Kritérii, která rozhodla o vítězství ING Nationale-Nederlanden, byla spolehlivost, serióznost, důvěryhodnost, přístup ke klientům a kvalifikovanost reprezentantů.

Rhodos - cena za nejlepší firemní image roku - byla letos vyhlášena již popáté, a to v 19 kategoriích. Na základě výsledků průzkumu je stanoveno pořadí na prvních třech místech v každé kategorii. V dalších kategoriích se na prvních místech umístily například společnosti Nike, Nokia či Hewlett-Packard.

 „Vítězství v soutěži Rhodos v kategorii pojišťoven je pro nás významnou událostí. Chtěli bychom proto poděkovat za důvěru především našim klientům. Tato cena potvrzuje totiž správnost strategie, kterou jsme zvolili při komunikaci našich produktů a služeb směrem ke klientům a ostatní veřejnosti,“ řekl Maarten Edixhoven, marketingový ředitel ING Nationale-Nederlanden. „Považujeme to současně za ocenění našich zaměstnanců, poradců pro finanční plánování a ostatních distribučních kanálů a za ocenění naší práce na upevnění pozice společnosti ING Nationale-Nederlanden na českém trhu. Součástí této snahy bylo loni například uvedení nového přístupu k nabídce finačních produktů na trh, jímž je koncept osobního finačního plánování,“ dodává Maarten Edixhoven. „Značka je DNA každé společnosti - jsme proto velmi rádi, že ING Nationale-Nederlanden je považována v očích našich klientů za zdravou společnost.“

Opětovné získání ceny Rhodos potvrzuje, že klienti oceňuji kvalitu poskytovaných služeb, důslednost a soulad marketingové strategie a aktivit, které jsou její součástí. Příkladem mohou být marketingové aktivity ING Nationale-Nederlanden v souvislosti s daňovou odčitatelností životního pojištění. Záměrem pojišťovny však nebylo komunikovat daňovou odčitatelnost jako takovou. Šlo jí o to, nabídnout klientům něco navíc - možnost dobré investice a volby vlastní investiční strategie. To společně s daňovou odčitatelností vložila pojišťovna do nového produktu - Důchodového pojištění Investor. Pro komunikaci si ING Nationale-Nederlanden zvolila tiskovou inzerci a rozhlas. Důchodové pojištění Investor je v současnosti jedním z jejích nejúspěšnějších produktů. I díky tomuto produktu vzrostl počet uzavřených smluv životního pojištění v prvním čtvrtletí tohoto roku v meziročním srovnání o 35 %.

 

Autor článku

 

Články ze sekce: POJIŠTĚNÍ