Marketing Management 2008 – Jak přežít ve Světě 2.0?

12.05.2008 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Internet nabízí stále více v oblasti komunikace, spolupráce a kreativity. Jak zajistit, aby přítomnost firmy na internetu měla co největší efekty? Jak minimalizovat související rizika?

Na tyto otázky budou na kongresu Marketing Management 2008 hledat odpovědi Ladislav Trpák, Managing Director/CEO společnosti Advertures a David Špinar, ředitel společnosti H1.

Ladislav Trpák se na téma podívá z pohledu vrcholového vedení. Nejprve použije optiku marketingových „4P“ a rozebere dopady nových přístupů do tvorby produktů, cen, komunikace a distribuce. Vše ukáže na praktických příkladech, například proč je iPhone na trhu tak úspěšný, i když existují lepší mobily, proč je pro Kofolu vánoční pohlednice efektivnější než TV spot a podobně. Nové prostředí ovšem s sebou nese i nová „P“. Je dobré o nich vědět, být na ně připraven a náležitě jich využít.

Tématem Davida Špinara bude efektivní internetová reklama. Co přesně obnáší, jak ji zajistit, jak ji naplánovat a vyhodnotit a jak maximalizovat efekty? Vše opět ukáže na praktických příkladech a s doporučeními co dělat a nedělat.

Kongres Marketing Management 2008 se bude zabývat i dalšími novými nástroji marketingu – „word of mouth“, „corporate social responsibility“, „brand entertainment“ a představí rovněž způsob, jak využít kombinace informací z marketingových výzkumů a interních zákaznických dat pro efektivnější práci marketérů. Kongres se koná dne 5. 6. 2008 v pražském hotelu Ambassador. Generálním partnerem je společnost SAS. Více informací a možnost on-line registrace najdete na www.marketingmanagement.cz.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference