Marketing Management 2008 – Změny v hlavách zákazníků

15.05.2008 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Vědět, co je v hlavách zákazníků, se vždy hodí. A vědět, co v nich s velkou pravděpodobností bude, se vyplatí dvojnásob. Mnohé odhaluje celosvětový výzkum životního stylu prováděný GfK Roper Reports Worldwide.

Jeho výstupy týkající se médií a informačních kanálů bude na kongresu Marketing Management 2008  (koná se 5. června 2008 v pražském hotelu Ambassador) prezentovat a interpretovat Kathy Sheehan, Senior Vice-President, GfK Custom Research North America.

Jaké klíčové trendy v chování spotřebitelů výzkum odhalil? Paradoxy týkající se vztahu k luxusu, ke zdraví i k využití technologií, důraz na mobilitu v mnoha různých podobách, na vlastní identitu a  aktivní vytváření své vlastní zákaznické zkušenosti. Kathy ovšem nejen detailně rozebere trendy jako takové, ale bude se zabývat i jejich dopady. Vystoupení určitě poskytne mnoho námětů k zamyšlení na téma: „Jací budou moji zákazníci v příštích letech a co mám udělat pro to, abych s nimi držel krok“.

Kongres Marketing Management 2008 se bude zabývat i dalšími novými marketingovými nástroji – „word of mouth“, „brand entertainment“, novými příležitostmi internetu v oblasti komunikace, spolupráce a kreativity, či efektivním spojení externích a interních informací o zákaznicích. Více podrobností a možnost on-line registrace najdete na www.marketingmanagement.cz.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference