Jeho výstupy týkající se médií a informačních kanálů bude na kongresu Marketing Management 2008 (koná se 5. června 2008 v pražském hotelu Ambassador) prezentovat a interpretovat Kathy Sheehan, Senior Vice-President, GfK Custom Research North America.
Jaké klíčové trendy v chování spotřebitelů výzkum odhalil? Paradoxy týkající se vztahu k luxusu, ke zdraví i k využití technologií, důraz na mobilitu v mnoha různých podobách, na vlastní identitu a aktivní vytváření své vlastní zákaznické zkušenosti. Kathy ovšem nejen detailně rozebere trendy jako takové, ale bude se zabývat i jejich dopady. Vystoupení určitě poskytne mnoho námětů k zamyšlení na téma: „Jací budou moji zákazníci v příštích letech a co mám udělat pro to, abych s nimi držel krok“.
Kongres Marketing Management 2008 se bude zabývat i dalšími novými marketingovými nástroji – „word of mouth“, „brand entertainment“, novými příležitostmi internetu v oblasti komunikace, spolupráce a kreativity, či efektivním spojení externích a interních informací o zákaznicích. Více podrobností a možnost on-line registrace najdete na www.marketingmanagement.cz.