Kongres Marketing Management 2008 - Téma „Nové marketingové nástroje“ již zlákalo téměř 200 účastníků!

27.05.2008 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Týden před uspořádáním devátého ročníku kongresu Marketing Management (koná se 5.6.2008 v pražském hotelu Ambassador) registrují  organizátoři již takřka  200 delegátů.

Téma zjevně vyvolává zájem účastníků napříč odvětvími ekonomiky – k účasti se registrovali  například generální či marketingoví ředitelé a top manageři firem  AHOLD, ADVERTURES, Accor Services, Barvy Tebas, Beiersdorf, Coca-Cola, Česká pojišťovna, Česká spořitelna, EMCM, E.ON, Globus, HARTMANN-RICO, HENKEL, Hypoteční banka, Volkswagen, Karlovarská Korunní, Kofola, Lease Plan, LOGOS, McDonald´s, Microsoft, Nestlé, Ogilvy & Mather, Plzeňský Prazdroj, Pražská energetika, Raiffeisen stavební spořitelna, Soaré, SPAR, STORCK, ŠKODA AUTO, Telefónica O2, T-Mobile, TETRA PAK, VITANA, Vodafone a mnohé další.

Hvězdou kongresu bude George Silverman, globální expert v oblasti word-of-mouth marketingu, který nám poradí, jak navrhnout funkční komunikační kampaň s využitím WOM, či jak se vyhnout jeho úskalím.

Detailní program, včetně on-line registrace a novinek z příprav kongresu je k dispozici na adrese www.marketingmanagement.cz.

Uzávěrka přihlášek je vzhledem k trvajícímu zájmu prodloužena do 3. 6. 2008. V případě dotazů kontaktujte prosím sekretariát kongresu na adrese  info@BlueEvents.eu   nebo na tel. čísle 251 117 521.
 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference