SETKÁNÍ VÝROBCŮ A OBCHODNÍKŮ NA NEUTRÁLNÍ PŮDĚ

18.07.2008 | , Atoz Event
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Dne 19. června 2008 se na Občanské plovárně v Praze uskutečnil již čtvrtý ročník RETAIL BUSINESS MIXERU pořádaný společností ATOZ EVENT, časopisem Zboží&Prodej a časopisem Retail Biz.

Setkání více než 450 zástupců maloobchodních řetězců, výrobců FMCG, dodavatelů do retailu, výrobních firem, zástupců managementu nákupních center, zástupců obchodních značek, obchodních aliancí a dalších lidí úzce spojených s retailem proběhlo v neformální a velice příjemné atmosféře Občanské plovárny. Toto setkání bylo jedinečnou příležitostí k získání nových či prohloubení stávajících kontaktů a vzájemné výměně názorů. Oproti minulým ročníkům byl tento nejúspěšnější v počtu zúčastěných, což podrthlo i jedno z nejatraktivnějších míst v Praze s výhledem na Staré Město.

Večer ve stylu zahradní párty a slunné teplé počasí přispělo k otevřené komunikaci na neutrální půdě mezi obchodními partnery a sblížení třech zdánlivě odlišných pólů ve světě retailu – výrobců, maloobchodních řetězců a nákupních center. Večer byl zahájen krátkým proslovem Petra Vyhnálka, jednatele společnosti Globus ČR a Jaroslava Niederleho, ředitele společnosti MO PARTNER o pozicích větších řetězců a menších obchodů na českém maloobchodním trhu a o tom, že nezáleží na  velikosti daného trhu, ale na kvalitě.

Pro účastníky byl připraven bohatý program her, soutěží, show, relaxu a žhavých novinek z trhu –petanque, slalomová jízda na vozících Segway, fotografování a vyvolání snímku na místě, soutěž o nejhezčí úsměv, masáže, soutěž o nejlepší capuccino, grillshow, kvíz, karikaturisté, folklorní vystoupení Mariachi, ukázka moderního tance či velice atraktivní a zábavná hra Piňata a řada dalších překvapení jako ochutnávka thajského piva Singha a ochutnávka japonského švestkového vína, ochutnávky od partnerských výrobců, osvěžující koktejly a lahodné nealkoholické nápoje. Na závěr nechyběla tombola o hodnotné ceny.

Již po 2. se v rámci Retail Business Mixeru vyhlášovalo ocenění SIAL d´Or, prestižní ceny za inovace v oblasti potravin a nápojů. Českou republiku na zasedání zastupoval časopis Zboží&Prodej, který je díky exkluzivní smlouvě se společností Exposium SIAL partnerem ocenění a nominuje výrobky, které se o ně za Českou republiku ucházejí. Výhercům byl udělen speciální certifikát potvrzující toto ocenění. První místo v kategorii slaných mražených potravin získaly výrobky Baby Mix/Potence Mix společnosti Ardo Mochov, druhé místo v kategorii mléčných výrobků získalo slazené kondenzované mléko v tubě Karmílek vyráběné pod značkou Tatra společnosti Mlékárna Hlinsko. Tento výrobek zároveň získal ocenění SIAL d’Or za Českou republiku, a tedy nejvyšší počet bodů ze všech výrobků reprezentujících naši zemi. Třetí místo v kategorii sladké potraviny získaly Celozrnné ovesné cereálie Biskiti pro děti od společnosti Emco a další třetí místo získal v kategorii alkoholických nápojů Fernet Stock 8000, bylinný destilát společnosti Stock Plzeň.

„Už podruhé jsme se zúčastňili akce Retail Business Mixer. Musím přiznat, že je to pro nás výborná příležitost setkat se s našimi obchodními partnery ve více pohodovém prostředí a přenést naše obchodní vztahy na jinou úroveň. Je to také jedinečná možnost prezentace profilu naší firmy a také místo, kde se setkávají naši potenciální klienti. Akce Retail Business Mixer nám pomáhá v navázaní velmi profitujících kontaktů,“ dodal Jakub Teodorowski, sales manager společnosti Willson&Brown – navrhovatel a výrobce POS materiálů.

Čtvrtý ročník Retail Business Mixeru se těšil velkému zájmu sponzorů,  jmenovitě AdAm Studio, ARDO Mochov, BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, CCV, Coca-Cola Česká Republika, Alois Dallmayr Automaten - Service, D.H.S.-Data, Hardware, Software, Emco, F. W. TANDOORI, Fair Trade Centrum, FM ČESKÁ, MBG, Mlékárna Hlinsko, Sí Seňor, STOCK Plzeň-Božkov, Willson & Brown Czech, World Class Czech Republic.
Mediální partneři byly časopisy Direkt, Horeka, Retail Biz, Retailová kniha seznamů, Spiritor Zboží & Prodej,  a  informační servery Finance, Kamworld, Q magazín a  Spotřebitel.

O společnosti ATOZ EVENT
ATOZ EVENT patří na českém trhu k předním společnostem působícím v oblasti maloobchodu, marketingu a logistiky. Specializuje se na organizování odborných konferencí, workshopů, veletrhů a rovněž společenských akcí. Mezi vlastní dlouhodobé projekty patří marketingový program VOLBA SPOTŘEBITELŮ – NEJLEPŠÍ NOVINKA; RETAIL BUSINESS MIXER – VIP setkání odborníků z maloobchodu; FAST BRAIN FOOD – pravidelná setkání profesionálů zaměřená na problematiku FMCG a retailu; SALES STORM – workshopy pro lídry obchodních týmů; EASTLOG – mezinárodní fórum logistiky a dopravy; LOG–IN – fórum věnované novým projektům v logistice; SLOVLOG – fórum o trendech v logistice na Slovensku; LOG–IN SK – fórum věnované novým projektům v logistice na Slovensku; GOLFLOG – golfový turnaj určený logistikům a LOG TRAIN CENTER – soubor specializovaných vzdělávacích kurzů pro oblast logistiky. Firma je součástí skupiny Atoz Group, do které patří také vydavatelství Atoz Publishing vydávající odborné časopisy a publikace Zboží&Prodej, Retail Biz, Sales Power, Horeka, Spiritor, Systémy logistiky, Systémy logistiky SK, Logistická kniha seznamů a Retailová kniha seznamů  a grafické studio Atoz studio. Atoz Group působí na českém trhu od roku 1992. Více informací naleznete na www.atoz.cz.


V případě zájmu o bližší informace, prosím, kontaktujte:
Atoz Event s.r.o., Jana Hozáková
Tel.: +420 246 007 233, Mobil: +420 739 661 471, E-mail: jana.hozakova@atoz.cz

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference