Jedná se totiž o vysokovýkonný elektromobil podobného typu, jako je mediálně o mnoho známější Tesla Roadster. Lightning GT má ale oproti Tesle Roadster podstatně vyšší výkon. Celkem 522 kW je k dispozici prostřednictvím čtyř samostatných elektromotorů o výkonu 130,5 kW. Díky tomuto řešení odpadají součástky jako diferenciály, převodovka či hnací hřídel – výkon jednotlivých elektromotorů bude v reálném čase regulovat elektronika. Vysoký točivý moment (750 Nm) je díky lineárnímu záběru elektromotorů k dispozici téměř okamžitě. Čas potřebný pro zrychlení z 0 na 96 km/h je tak podle vyjádření automobilky velmi malý – pouhé 4 sekundy.
Zajímavý je na modelu Lightning zejména jeho srdce – baterie. Nejedná se totiž o konvenční články ale o nový druh baterií s obchodním názvem NanoSave. Baterie NanoSafe jsou vyráběné pomocí nanotechnologií na bázi titaničitanů. Jejich garantovaná životnost je 12 let, což je ve srovnání se současnými bateriemi velký pokrok. Navíc Lightning slibuje 85% kapacitu po 15 tisících nabíjecích cyklech. Baterie se nabíjí pouze přibližně 10 minut, dojezd je až 400 km.
Automobilka Lightning začala přijímat první objednávky již na sklonku minulého roku, výroba prvních modelů by se měla rozběhnout ještě letos. Ačkoliv výrobce zveřejnil další sadu fotografií, konečná cena vozu zatím zveřejněna nebyla.