Někteří spoléhají pouze na finanční motivaci, jiní jsou si vědomi, že i pracovní prostředí či možnost osobního rozvoje hrají v motivaci svou roli. V rámci čtvrtého workshopu SALES STORM, který se uskuteční 11. září 2008 v Dorint hotelu Don Giovanni v Praze 10, se budeme věnovat právě otázkám motivace ze všech možných úhlů pohledu.
Workshop SALES STORM je určen všem lídrům obchodních týmů nezávisle na oboru, ve kterém pracují. V tomto případě ale také dalším pracovníkům, pro které jsou provizní systémy a benefity zajímavým tématem.
Novinkou tohoto workshopu je jeho struktura. Oproti minulým celodenním workshopům, které se skládaly pouze z přednášek, bude tentokrát workshop rozdělen do dvou na sobě nezávislých částí, a to dopolední program s přednáškami a odpolední rozdělení do pracovních skupin, kde pod vedením konzultanta budou moci účastníci uvést své poznatky z dopoledne do praxe a připravit si také vlastní akční plán, který budou moci druhý den implementovat ve své společnosti.
Dopoledne mohou účastníci zjistit z první prezentace trendy i průměr platů a benefitů pracovníků na obchodních pozicích. Dále si poslechnou případovou studii, jak je motivován obchodní tým konkrétní společnosti a s jakými výzvami se v oblasti motivace její obchodní ředitel setkává. Posledním bodem dopoledního programu bude panelová diskuze obchodních a HR ředitelů, jaké jsou ty ideální motivátory a jak nastavit fungující provizní systém.
Pokud si zvolí také odpolední část programu, mohou se těšit na práci v malých skupinách, kde na příkladu fiktivní společnosti (role-play) zkusí společnými silami nastavit optimální provizní systém. Díky získaným poznatkům a zkušenostem se pak mohou zamyslet nad situací ve vlastní společnosti, zvážit, zda a co je potřeba změnit a nastavit si vlastní plán aktivit, který jim v plánovaných změnách pomůže.
Prezentující budou ředitelé, obchodní a personální ředitelé a konzultanti, kteří se s Vámi podělí o konkrétní zkušenosti ze své dosavadní praxe. Opět tedy bude cílem snaha o maximální praktický užitek pro účastníky workshopu. Zároveň se účastníci budou moci sami interaktivně zapojit se svými dotazy či zkušenostmi v rámci prostoru pro diskusi v průběhu či na konci každého konferenčního bloku a získat inspiraci, jakým způsobem pracují obchodní manažeři ve stejných či jiných oborech.
O své zkušenosti se ve workshopovém programu podělí zástupci z řad obchodního managementu a top managementu renomovaných společností, jako například 2N Telekomunikace, DHL Express, Hilti, Fujitsu-Siemens, ppm europe, PricewaterhouseCoopers, Towers Consulting.
Partneři a mediální partneři workshopu
Poděkování za podporu a důvěru patří partnerům workshopu divizi CRM software společnosti Microsoft, softwarové společnosti update software a také mediálním partnerům, kterými jsou časopis pro obchodníky SALES POWER, časopisy BIZ, Marketing Magazine a B2B časopisy Zboží&Prodej, Retail Biz, Systémy Logistiky a HOREKA. Dále poděkování náleží také internetovým portálům www.finance.cz, www.educity.cz a www.meetings.cz a www.kamworld.cz.
Bližší informace o programu workshopu naleznete na www.sales-storm.cz.
KONTAKTY:
ATOZ Event, s. r. o.
Holečkova 29
150 95 Praha 5
Darina Jadrná
Project Manager
Tel.: +420 246 007 221
Fax: +420 246 007 201
Mobil: +420 605 296 744
E-mail: darina.jadrna@atoz.cz