Jsou Vaši obchodníci dostatečně motivováni?

08.08.2008 | , Atoz Event
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Je pro vás důležité, aby vaši obchodníci byli motivováni? Častou otázkou je poměr fixní vs. variabilní složky platu, nastavení zaměstnaneckých benefitů či zda podmínit výkon ještě dalšími motivátory nad rámec běžných benefitů.

Někteří spoléhají pouze na finanční motivaci, jiní jsou si vědomi, že i pracovní prostředí či možnost osobního rozvoje hrají v motivaci svou roli. V rámci čtvrtého workshopu SALES STORM, který se uskuteční 11. září 2008 v Dorint hotelu Don Giovanni v Praze 10, se budeme věnovat právě otázkám motivace ze všech možných úhlů pohledu.

Workshop SALES STORM je určen všem lídrům obchodních týmů nezávisle na oboru, ve kterém pracují. V tomto případě ale také dalším pracovníkům, pro které jsou provizní systémy a benefity zajímavým tématem.

Novinkou tohoto workshopu je jeho struktura. Oproti minulým celodenním workshopům, které se skládaly pouze z přednášek, bude tentokrát workshop rozdělen do dvou na sobě nezávislých částí, a to dopolední program s přednáškami a odpolední rozdělení do pracovních skupin, kde pod vedením konzultanta budou moci účastníci uvést své poznatky z dopoledne do praxe a připravit si také vlastní akční plán, který budou moci druhý den implementovat ve své společnosti.

Dopoledne mohou účastníci zjistit z první prezentace trendy i průměr platů a benefitů pracovníků na obchodních pozicích. Dále si poslechnou případovou studii, jak je motivován obchodní tým konkrétní společnosti a s jakými výzvami se v oblasti motivace její obchodní ředitel setkává. Posledním bodem dopoledního programu bude panelová diskuze obchodních a HR ředitelů, jaké jsou ty ideální motivátory a jak nastavit fungující provizní systém.

Pokud si zvolí také odpolední část programu, mohou se těšit na práci v malých skupinách, kde na příkladu fiktivní společnosti (role-play) zkusí společnými silami nastavit optimální provizní systém. Díky získaným poznatkům a zkušenostem se pak mohou zamyslet nad situací ve vlastní společnosti, zvážit, zda a co je potřeba změnit a nastavit si vlastní plán aktivit, který jim v plánovaných změnách pomůže.

Prezentující budou ředitelé, obchodní a personální ředitelé a konzultanti, kteří se s Vámi podělí o konkrétní zkušenosti ze své dosavadní praxe. Opět tedy bude cílem snaha o maximální praktický užitek pro účastníky workshopu. Zároveň se účastníci budou moci sami interaktivně zapojit se svými dotazy či zkušenostmi v rámci prostoru pro diskusi v průběhu či na konci každého konferenčního bloku a získat inspiraci, jakým způsobem pracují obchodní manažeři ve stejných či jiných oborech.

O své zkušenosti se ve workshopovém programu podělí zástupci z řad obchodního managementu a top managementu renomovaných společností, jako například 2N Telekomunikace, DHL Express, Hilti, Fujitsu-Siemens, ppm europe, PricewaterhouseCoopers, Towers Consulting.

Partneři a mediální partneři workshopu
Poděkování za podporu a důvěru patří partnerům workshopu divizi CRM software společnosti Microsoft, softwarové společnosti update software a také mediálním partnerům, kterými jsou časopis pro obchodníky SALES POWER, časopisy BIZ, Marketing Magazine a B2B časopisy Zboží&Prodej, Retail Biz, Systémy Logistiky a HOREKA. Dále poděkování náleží také internetovým portálům www.finance.cz, www.educity.cz a www.meetings.cz a www.kamworld.cz.

Bližší informace o programu workshopu naleznete na www.sales-storm.cz.

KONTAKTY:

ATOZ Event, s. r. o.
Holečkova 29
150 95  Praha 5

Darina Jadrná
Project Manager
Tel.: +420 246 007 221
Fax: +420 246 007 201
Mobil: +420 605 296 744
E-mail: darina.jadrna@atoz.cz

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference