V celém regionu střední a východní Evropy pak Citi získala od Global Finance celkem 12 ocenění.
Citibank Europe plc, organizační složka – Firemní klientele internetové bankovnictví Citibank značně usnadňuje řízení finančních toků. „Pokud má firma účty u Citi ve více zemích, může je všechny prostřednictvím našeho internetového bankovnictví CitiDirect obsluhovat z jednoho místa. Firemní klient tak získává nástroj pro jednodušší finanční reporting,“ uvedla ředitelka divize Global Transaction Services pro ČR a SR a ředitelka oddělení Cash Managementu pro střední Evropu Karin Flinspach a doplnila: „Prostřednictvím CitiDirectu může navíc firma získávat i výpisy z účtů, které má u jiných bank.“
Výsledky soutěže ukazují, že Citi nabízí vynikající platformu pro internetové firemní bankovnictví v celém spektru zemí. V regionu střední a východní Evropy zvítězila ve stejné kategorii rovněž v Bulharsku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku a na Ukrajině.
„Ocenění od časopisu Global Finance, které jsme obdrželi v různých modifikacích již po několikáté, dokládá trvale vysokou úroveň služeb našeho přímého bankovnictví naší banky,“ prohlásil generální ředitel Citibank pro Českou republiku Kenneth E. Quinn a dodal: „Obrovskou výhodou Citi je její globálnost, která zaručuje nejen rychlý transfer nejnovějších technologií do všech zemí, kde působíme, ale také řadu výhod v mezinárodním platebním styku.“
Časopis Global Finance se zaměřuje na vrcholné manažery působící ve světě financí, měnové politiky, kapitálových trhů a bankovnictví. Jeho čtenáři jsou často lidé rozhodující o obchodní či investiční politice svých korporací. Je distribuován do více než 150 zemí světa.
Vítěze v soutěži „Nejlepší světové internetové banky“ časopis vybírá mimo jiné podle šíře a kvality jejich online služeb, nárůstu počtu zákazníků využívajících internetové bankovnictví. Ceny za rok 2008 předají představitelé časopisu v listopadu na slavnostním večeru pořádaném v New Yorku.