Nejsilnějším prodejním měsícem v prvním pololetí letošního roku byl červen, kdy spotřebitelé pozitivně zareagovali na nástup nejnovějších parfémů. Největší zájem přitom projevovali zejména o odlehčené verze známých vůní, tzv. „summer edition“. Naopak z obchodního hlediska nejslabším byl tradičně měsíc březen, který přichází bezprostředně po výprodejích na začátku roku. „V březnu navíc ještě nejsou k dispozici aktuální novinky, které poptávku po parfémech v první polovině roku ovlivňují nejvíce,“ vysvětlil Martin Rozhoň, ředitel společnosti VIVANTIS, a. s., která Parfemy.cz provozuje již od roku 2003. „Každým rokem je nejúspěšnějším obdobím poslední kvartál, kdy bývá zájem o parfémy vůbec největší. Od listopadu by se tedy měl obchodní nárůst e-shopu pohybovat kolem 20% ve srovnání s rokem minulým,“ doplnil.
Letos se mezi nejprodávanější parfémy na tuzemském trhu řadí LANVIN PARIS – Eclat D´Arpege, DOLCE&GABBANA – Light Blue a MOSCHINO – I love love. Pořadí nejpopulárnějších parfémů se tedy oproti loňskému roku téměř nezměnilo a v České republice i nadále vládnou celosvětově velmi úspěšné a populární vůně. „Právě o dárkové sady s těmito vůněmi očekáváme před Vánocemi největší zájem. Samozřejmě, že i v případě těchto parfémů garantujeme nejnižší ceny v České republice. Pokud snad zákazník přeci jen najde zboží levněji u konkurence, snížíme cenu pod ní,“ upřesnil Rozhoň.
Ve spolupráci s Kinder Bueno připravil e-shop Parfemy.cz kampaň s názvem „Zahal se do smyslné vůně s výzvou“. Každý, kdo během října zašle výherní kód, bude moci v aktuální hodinu vyhrát jeden z 10 značkových parfémů, který si dle svého uvážení vybere na adrese www.parfemy.cz/bueno. Všichni účastníci soutěže přitom vyhrávají slevu 5 %, kterou mohou v internetovém obchodě Parfemy.cz uplatnit až do konce prosince, tedy i ve vánočním období.
Internetový obchod Parfemy.cz nabízí v současné době 4 000 originálních značkových parfémů a 300 dárkových sad od více než 150 značek. Portfolio nabízených produktů přitom hodlá e-shop ve druhé polovině letošního roku ještě rozšířit. V říjnu 2007 získaly Parfemy.cz prestižní ocenění WEB TOP 100 a speciální cenu Marketingová trefa. Zatím poslední akvizicí internetového obchodu je převzetí konkurenčního portálu Parfum.cz, jedné z nejstarších internetových parfumerií působící na českém trhu.