Společnost Atoz Event otevřela další ročník programu „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2009“

07.10.2008 | , Atoz Event
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Spotřebitelé budou již podeváté hodnotit nové a inovované výrobky na trhu rychloobrátkového zboží. Probíhá první kolo, v němž výrobci registrují své produkty.

Praha, 6. října 2008 – Společnost Atoz Event otevřela nový ročník marketingového programu „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2009“. Jedná se již o devátý ročník programu, který oceňuje novinky a inovace v oblasti rychloobrátkového zboží. Sponzorem tohoto ročníku je společnost Speed Press Plus, a. s., přední dodavatel 3D reklamy na českém trhu.

Do programu se mohou přihlásit výrobní a distributorské společnosti, které na český trh v období od 1. září 2007 do 31. prosince 2008 uvedly či uvedou nové nebo inovované výrobky rychloobrátkového sektoru s výjimkou tabákových produktů. Registrace je otevřena do konce roku.

„Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka“ je jediné ocenění na českém trhu, jehož vítězové jsou vyhlášeni na základě výzkumu na reprezentativním vzorku domácností.

Ročník 2008 je již třetím ročníkem v pořadí, který byl uzavřen jako rekordní. Do 28 kategorií přihlásilo  55 společností 85 výrobků / výrobkových řad. Oceněné firmy mohou po dobu jednoho roku používat logo programu v komunikaci a propagaci vítězného výrobku.

volba.jpgLogo Volba spotřebitelů lze vidět např. v televizních kampaních na sýry Smetanito (BEL Sýry Česko a. s.) či dehydratované omáčky Maggi Nápady (Nestlé Česko s. r. o.). Ve velké míře umisťují společnosti logo programu také na obaly vítězných výrobků – např. sýry Smetanito (BEL Sýry Česko a. s.), mražená zelenina Baby Mix (ARDO Mochov s. r. o.), grilovací koření Vitana (Vitana, a. s.), Exotic Food Chilli omáčka na mořské produkty (F.W. Tandoori spol. s r. o.), laky na vlasy a pěnová tužidla Wellaflex (Procter & Gamble Czech Republic s. r. o.), tělová mléka Mitia (Tomil s. r. o.), Harmony Orange (SHP BOHEMIA, s. r. o.).

„V posledních několika letech prochází program řadou inovací tak, aby vítězným společnostem nabídl efektivní nástroje k podpoře oceněných výrobků. V ročníku 2009 získají společnosti poprvé vedle roční licence na logo Volba spotřebitelů také novou znělku programu. Ta byla vyvinuta podle nejnovějších trendů sound marketingu tak, aby efektivně podpořila emoční vztah mezi spotřebitelem a oceněným výrobkem. Používáním loga zase společnosti zvyšují prodeje vítězných produktů a prodlužují jejich životnost. Významné jsou pro společnosti také výsledky výzkumu, ze kterých se dozví, jak na jejich výrobek reagují spotřebitelé,“ říká Radka Reichelová, project manager programu ze společnosti Atoz Event.

Po ukončení registrace bude přihlášené výrobky hodnotit odborná komise, která zvolí nejinovativnější výrobek ze všech přihlášených produktů, který získá cenu poroty. Vítězové jednotlivých kategorií budou oceněni na základě výzkumu na reprezentativním vzorku českých domácností. Současně s výzkumem budou na internetu a v tisku probíhat spotřebitelské soutěže. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne na konci dubna 2009.
 
O společnosti ATOZ EVENT

ATOZ EVENT patří na českém trhu k předním společnostem působícím v oblasti maloobchodu, marketingu a logistiky. Specializuje se na organizování odborných konferencí, workshopů, veletrhů a rovněž společenských akcí. Mezi vlastní dlouhodobé projekty patří marketingový program VOLBA SPOTŘEBITELŮ – NEJLEPŠÍ NOVINKA; RETAIL BUSINESS MIXER – VIP setkání odborníků z maloobchodu; FAST BRAIN FOOD – pravidelná setkání profesionálů zaměřená na problematiku FMCG a retailu; SAMOŠKA –  komplexní projekt pro tradiční rychloobrátkový trh, SALES STORM – workshopy pro lídry obchodních týmů; EASTLOG – mezinárodní fórum logistiky a dopravy; LOG-IN – fórum věnované novým projektům v logistice; SLOVLOG – fórum o trendech v logistice na Slovensku; LOG-IN SK – fórum věnované novým projektům v logistice na Slovensku; GOLFLOG – golfový turnaj určený logistikům, a LOG TRAIN CENTER – soubor specializovaných vzdělávacích kurzů pro oblast logistiky. Firma je součástí skupiny Atoz Group, do které patří také vydavatelství Atoz Publishing vydávající odborné časopisy a publikace Zboží&Prodej, Retail Biz, Sales Power, Horeka, Spiritor, Systémy Logistiky, Systémy Logistiky SK, Logistická kniha seznamů a Retailová kniha seznamů a grafické studio Atoz studio. Atoz Group působí na českém trhu od roku 1992. Více informací naleznete na www.atoz.cz

O společnosti SPEED PRESS PLUS

Společnost SPEED PRESS Plus, a.s. vznikla jako jedna z prvních firem v oblasti 3D reklamy a za 17 let vývoje se stala jedním z lídrů trhu. V současné době má v nabídce přes na 30 000 produktů a největší vzorkovnu v České republice. Díky vlastním výrobním technologiím a budovám, vlastní dopravě, certifikaci výrobků, nákupním cenám materiálů a výrobků je nejproduktivnější společností v tomto oboru. Více informací najdete na www.speed-press.cz
  

Pro další informace, prosím, kontaktujte:

Radka Reichelová       
Atoz Event, s. r. o.      
radka.reichelova@atoz.cz 
Mobil: 605 494 996    
Tel.: 246 007 232        
Fax: 246 007 201

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference