Mezi již registrované se řadí zástupci předních společností na trhu, jakými jsou např. ASKO NÁBYTEK, BEL Sýry Česko, Coca-Cola HBC, COOP, Danone, DM drogerie markt, GfK, Globus, HENKEL, Hipp, K+B Expert, KMV, Kofola, Lekkerland, Brněnka, MARILA BALÍRNY, NAY, Nestlé, PALMA GROUP, Plzeňský Prazdroj, Polabské mlékárny, PRIBINA, RED BULL, Reckitt Benckiser, SCONTO NÁBYTEK, SOARE SEKT, SPAR, SČMSD, TEEKANNE, TEMPO, Tchibo, Unilever, Vitana a řada dalších včetně zástupců jednotlivých spotřebních družstev.
Letošní 7. ročník bude tentokrát zaměřen na oblast strategického i operativního řízení cen. Organizátoři tak reagují na „žhavé“ téma tohoto podzimu, kdy jsou očekávána „nejtvrdší výroční jednání v historii“ a doufají, že mírné rozšíření „striktního rámce category managementu“ nebude na škodu, naopak ho účastníci uvítají.
Podrobnější informace o programu konference lze získat na www.categorymanagement.cz, kde je možné se i nadále registrovat on-line. Těšíme se na setkání na konferenci Category Management 2008 a na Vaše aktivní zapojení do diskuse!
Generálními partnery konference jsou společnosti SAS a GfK, odborným garantem poradenská společnost Blue Strategy.