Category Management 2008: Téma „Řízení cen“ již přilákalo 120 odborníků!

11.11.2008 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Několik dní  před 7. ročníkem tradiční odborné konference Category Management je registrováno přes 120 odborníků a organizátoři vzhledem k náporu dalších zájemců prodlužují možnost registrace.

Mezi již registrované se řadí zástupci předních společností na trhu, jakými jsou např. ASKO NÁBYTEK, BEL Sýry Česko, Coca-Cola HBC, COOP, Danone, DM drogerie markt,  GfK, Globus, HENKEL, Hipp, K+B Expert, KMV, Kofola, Lekkerland, Brněnka, MARILA BALÍRNY, NAY, Nestlé, PALMA GROUP, Plzeňský Prazdroj, Polabské mlékárny, PRIBINA, RED BULL,  Reckitt Benckiser, SCONTO NÁBYTEK, SOARE SEKT, SPAR, SČMSD, TEEKANNE, TEMPO, Tchibo, Unilever, Vitana a řada dalších včetně zástupců jednotlivých spotřebních družstev.

Letošní 7. ročník bude tentokrát zaměřen na oblast strategického i operativního řízení cen. Organizátoři tak reagují na „žhavé“ téma tohoto podzimu, kdy jsou očekávána „nejtvrdší výroční jednání v historii“ a doufají, že mírné rozšíření „striktního rámce category managementu“ nebude na škodu, naopak ho účastníci uvítají.

Podrobnější informace o programu konference lze získat na www.categorymanagement.cz, kde je možné se i nadále registrovat on-line. Těšíme se na setkání na konferenci Category Management 2008 a na Vaše aktivní zapojení do diskuse!

Generálními partnery konference jsou společnosti SAS a GfK, odborným garantem poradenská společnost Blue Strategy.

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference