15. ročník Retail Summitu bude diskutovat řešení pro těžká léta. Konference se koná 3.-4.2.2009. Do konce roku 2008 lze využít atraktivních slev pro Early Birds!

08.12.2008 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Retail Summit, největší setkání obchodníků ve střední a východní Evropě, vstupuje do svého jubilejního 15. ročníku – nebude však rozhodně jen výroční oslavou. Obchodní trh je totiž na prahu velmi kritického období a vyžaduje detailní diskusi, jak dále.

Po 15 relativně lehkých letech rozvoje moderního obchodu přicházejí podstatně těžší roky - začínají docházet peníze. Nakupující budou své maloobchodní výdaje stále více zvažovat – a to nejen s ohledem na zpomalující se tempa růstu reálných příjmů, ale i kvůli možnostem utratit je jinak a jinde – v jiných odvětvích či dokonce v zahraničí. Omezují se i další zdroje peněz, a to nejen kvůli krizi finančního sektoru. Investoři a bankéři si velmi dobře uvědomují, že doba nenasyceného obchodního trhu se stala historií a k financování obchodu přistupují velmi opatrně.

Organizátoři Summitu se domnívají, že teď je ta správná chvíle povzbudit vysychající zdroje peněz inovativními nápady, znalostmi a sdílením zkušeností. Připravili proto rozsáhlý program, který si klade za cíl inspirovat při krátkodobých i dlouhodobějších řešeních. Detailní program s téměř stovkou referujících a diskutujících je již k dispozici na www.retail21.cz/summit. Mezi jeho nejzajímavější části bude nepochybně patřit:

- CEO panel - diskuse vrcholových managerů a expertů ke stavu a perspektivám obchodního trhu.

- Vystoupení klíčového řečníka Noela Robbinse, CEO TESCO pro střední a východní Evropu

- Sortimentně specializované sekce věnované aktuálním výzvám obchodu s potravinami, spotřební elektronikou, DIY, nábytkem a textilem a oděvy.

- Přednášky i diskusní workshopy věnované klíčovým strategickým otázkám jako je rozvoj lidských zdrojů, efektivní marketing a komunikace, expanze, kvalita v obchodě, nové technologie a v neposlední řadě hospodaření s energiemi.

Výroční summit je určen pro všechny, kteří chtějí být úspěšní i na náročném trhu budoucích 15 let – nezávisle na jejich velikosti či geografické působnosti. V programu je proto velký prostor věnován i problematice podnikání malých a středních firem.

Retail Summit 2009 si klade za cíle nejen napomoci odvětví obchodu při získávání správné inspirace a informací, ale chce i trochu zlepšit obchodnickou náladu, která se poslední dobou valně zhoršila. Ideální příležitostí bude slavnostní večer „Konečně recese na obchodním trhu“ pod taktovkou Jana Pokorného.  


Retail Summit se koná 3.-4.2.2009 v Top Hotelu Praha a je pořádán Blue Events spolu se Svazem obchodu a cestovního ruchu, Vysokou školou ekonomickou Praha a časopisy Moderní obchod a TextilŽurnál. Organizátoři děkují za podporu všem partnerům summitu, zejména pak odbornému garantu firmě Oracle a exklusivnímu dodavateli mobility společnosti Hyundai.  

Podrobné informace jsou k dispozici na www.retail21.cz/summit a na e-mailu info@blueevents.eu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference