Odpolední sekce se budou mimo jiné věnovat zpříjemnění prodejního prostředí, přestavbám obchodů či spolupráci obchodníků s regionálními výrobci.
DOPOLEDNÍ SPOLEČNÝ PROGRAM:
- Pozice tradičního trhu u našich sousedů – CBA Hungary
- Užší spolupráce, případně integrace některých činností tradičního trhu jako jedna z možností zvýšení konkurenceschopnosti (panelová diskuze)
- Co může přinést užší spolupráce maloobchodních sítí?
- Nehrozí ztráta identity jednotlivých obchodníků?
V ODPOLEDNÍM PROGRAMU SI KAŽDÝ ÚČASTNÍK MŮŽE VYBRAT WORKSHOPY Z JEDNOTLIVÝCH SEKCÍ
SEKCE A: SPOLUPRÁCE DODAVATELŮ S OBCHODNÍKY
- Spotřebitelské soutěže bez legislativních chyb
- Leták od A do Z
- Zavedení informačního systému myCASH™
SEKCE B: POTENCIÁL JIHOČESKÉHO REGIONU
- Postavení a trendy tradičního trhu v České republice se zaměřením na jihozápadní region
- Cesta piva Pardál od uvedení na trh v regionu do celé ČR
- Program Chutná hezky Jihočesky
- Prodejní koncept přizpůsobený regionu
SEKCE C: PŘÍJEMNÉ PRODEJNÍ PROSTŘEDÍ ZVÝŠÍ OBRAT
- Jak vylepšit vzhled vaší prodejny?
- Na co si dát pozor při modernizaci prodejny?
- Efektivní uspořádání regálu – „Space Management“
- Základní pohled na vybrané produktové kategorie
Více o kongresu Samoška naleznete na www.kongres-samoska.cz
Kontakt: ATOZ EVENT, s.r.o.
Jana Hozáková, tel: +420 246 007 233, fax: +420 246 007 201, jana.hozakova@atoz.cz
Anna Matoušková, tel: +420 246 007 225, fax: +420 246 007 201, anna.matouskova@atoz.cz