Klíčovým řečníkem kongresu bude Andreas Steinle, Managing Director prestižního německého Zukunftsinstitutu (Institutu pro budoucnost). Jeho výběr byl velmi cílený – Andreas je odborníkem na budoucí trendy marketingu a současně se aktivně angažuje v diskusi o tom, jak úspěšně reagovat na současnou globální krizi. Mezi oblíbená témata jeho přednášek patří Životní styl roku 2020 (společenské změny a nové cílové skupiny), Chytrá média (budoucnost komunikace) či Síla spotřebitelů (konec klasického marketingu).
Spolu s Andreasem na kongresu vystoupí mnozí další fundovaní řečníci, mj. Simon Silvester ředitel strategickéhp plánování společnosti Young and Rubicam EMEA, jehož poslední kniha „AAAGHI! Hluboká recese mění všechno“ se zabývá konkrétními dopady recese v osmi zemích, či Petr Dvořák, generální ředitel, TV Nova, který se zaměří na blízkou i vzdálenější budoucnost marketingu z pohledu klíčového média. Své názory na to, kde hledat nové cesty a inspiraci, svěří účastníkům i další přední marketingoví experti jak z firem, tak z výzkumných, reklamních a PR agentur.
Kongres vyvrcholí velkou panelovou diskusí českých top managerů reprezentujících různé sektory ekonomiky, kteří budou obhajovat ústřední téma kongresu „Marketing v době krize? ANO! Krize v marketingu? NE!“
Účastníkům, registrovaným do 24.4. 2009, se nabízí významná sleva Early Birds!
Podrobnější informace ke konferenci : www.marketingmanagement.cz
Kontakt: Antonín Parma - antonin.parma@blueevents.eu