Fleet Management 2009 akcentoval zejména hledání úspor v rámci firem

06.05.2009 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

7. ročník odborné konference Fleet Management 2009, který se konal 29.4.2009 v TOP HOTELu Praha, akcentoval důležitost úspor v rámci firem a zaznamenal nejlepší hodnocení řečníků ve své historii.

Sedmý ročník odborné konference Fleet Management (29.4.2009 v TOP HOTELU Praha)  zaznamenal v anketě respondentů vůbec nejvyšší průměrnou známku v hodnocení řečníků ve svojí historii a udržel si solidní účast (registrováno bylo přes 100 delegátů). Struktura účastníků odpovídala stále většímu důrazu na fakt, že proces řízení vozových parků může zásadním způsobem ovlivnit konkurenceschopnost firmy – proto se kromě silného zastoupení fleet managerů v audienci objevili i finanční a ekonomičtí ředitelé. 

Ač se většina firem dosud zaměřuje na hledání úspor vně (tedy na straně dodavatelů), celou konferencí se nesla zásadní myšlenka hledání úspor uvnitř firmy, tedy v oblasti správy a provozování vozových parků. Nejlépe hodnoceným příspěvkem se tak stalo vystoupení věnované právě tématu identifikace oblastí úspor a jejich kvantifikaci v podání Radovana Mužíka z INCOMA Research (oceněn v anketě průměrnou známkou 1,43), který zaujal odborným shrnutím trendů i výčtem konkrétních zajímavých příkladů z praxe. 

Velmi erudovaný byl i příspěvek Petra Horského z Pivovarů Staropramen, který shrnul zásady správného nastavení Car Policy a byl dobrým podnětem pro další debaty („velmi dobrý příspěvek po informativní stránce, řekl mnoho nového“).  Se zájmem se setkalo i otevřené a upřímné vystoupení Petra Pokorného, HR Directora společnosti Zentiva, který byl oceněn pro to, že dal problematice vozů poutavý a netypický pohled ze strany HR.

Velká pozornost byla na konferenci věnována i oblasti telematických a monitorovacích systémů, které dle praktických zkušeností uživatelů vykazují rychlou návratnost investic a pomáhají k dosažení reálných úspor. Je to však jen jedna z několika desítek oblastí, kde lze úspor dosáhnout a bylo velmi potěšitelné, že v rámci závěrečné diskuse příjemně moderované Karlem Šmejkalem z Gfk Praha, se řada zástupců firem se svými tipy na úspory svěřovala.

Konference, kterou již tradičně připravila společnost Blue Events ve spolupráci s odborným garantem INCOMA Research, se uskutečnila díky podpoře mnoha partnerů v čele s generálním partnerem tohoto ročníku výzkumnou agenturou GfK a komunikačním partnerem Telefónica 02 Czech Republic. Bližší informace o akci získáte na adrese www.fleetmanagement.cz nebo na e-mailové adrese Antonin.Parma@BlueEvents.eu .

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference