Klíčoví světoví experti zde přednesou konkrétní doporučení pro značky operující v různých odvětvích ekonomiky a na základě konkrétních dat zdokumentují rozdílné šance firem na úspěch či pád podle toho, jak dobře či špatně pracují s marketingovou komunikací.
Podle aktuálního výzkumu společnosti McKinsey, publikovaného na dubnovém Global Marketer Summitu, již jen 12% managerů věří, že stávající krize bude krátká a dojde k rychlému zotavení trhů. Inspiraci, jak nadcházející nelehké období přežít, nabízí program jubilejního 10. ročníku kongresu pro marketingové managery a specialisty Marketing Management 2009. Tento event se koná 20. 5. 2009 v hotelu Ambassador Praha a má hlavní programové motto „Marketing v době krize? ANO! Krize v marketingu? NE!“. V programu kongresu vystoupí významní marketéři, top manageři i dodavatelé marketingových služeb. Dvě vystoupení jsou věnována přímo konkrétním sektorům ekonomiky (média – generální ředitel TV Nova, finance – marketingový ředitel mBank), ostatní příspěvky přinesou řadu konkrétních návodů pro další významná odvětví.
Půjde zejména o vystoupení klíčového řečníka Andrease Steinleho, ředitele Zukunftsinstitutu. Tento prestižní německý expertní institut právě v těchto dnech vydává zcela unikátní knihu „Krize jako šance – strategie pro tvůrce budoucnosti“, která obsahuje inspirativní řešení napříč obory. Rovněž další významný řečník kongresu, Simon Silvester z evropské centrály Young and Rubicam, již publikoval k tématu, jak přežít krizi knihu, a to pod názvem „AAAGH! Hluboká krize mění všechno“. Nabízí v ní konkrétní doporučení pro značky operující v různých odvětvích, se kterými seznámí i účastníky pražského Marketing Managementu 2009. Hlavními partnery kongresu jsou společnosti GfK a Hotel Ambassador Zlatá Husa.
Nesmírně cennou inspirací nepochybně bude i vystoupení Ondřeje Tomase, ředitele GfK Praha. Ten mimo jiné představí zcela unikátní výzkum vzestupu a pádu značek rychloobrátkového zboží v době krize realizovaný v panelu domácností GfK. Analýza provedená na příkladu 700 značek jasně dokumentuje, že firmy mají v období krize velmi rozdílné šance na úspěch, přežití či pád podle toho, jak dobře či špatně pracují s marketingovou komunikací, cenovou strategií a taktikou a v neposlední řadě s inovacemi.
Nenechte si ujít tuto možnost inspirace pro těžké časy. On-line registrace prostřednictvím www.marketingmanagement.cz je stále možná. Na těchto stránkách naleznete i podrobné informace o programu. Těšíme se na setkání!
Kontakt: Antonín Parma - antonin.parma@blueevents.eu