Marketing Management 2009: inspirace, jak se vypořádat s krizí pro všechna klíčová odvětví ekonomiky

11.05.2009 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Již jen 12% managerů věří, že stávající krize bude krátká a dojde k rychlému zotavení trhů. Inspiraci, jak nadcházející nelehké období přežít, nabízí  program 10. ročníku kongresu Marketing Management 2009 (20. 5. 2009, Ambassador Praha).

Klíčoví světoví experti zde přednesou  konkrétní doporučení pro značky operující v různých odvětvích ekonomiky a na základě konkrétních dat zdokumentují rozdílné šance firem na úspěch či pád podle toho, jak dobře či špatně pracují s marketingovou komunikací.

Podle aktuálního výzkumu společnosti McKinsey, publikovaného na dubnovém Global Marketer Summitu, již jen 12% managerů věří, že stávající krize bude krátká a dojde k rychlému zotavení trhů. Inspiraci, jak nadcházející nelehké období přežít, nabízí  program jubilejního 10. ročníku kongresu pro marketingové managery a specialisty Marketing Management 2009. Tento event se koná 20. 5. 2009 v hotelu Ambassador Praha  a má hlavní programové motto „Marketing v době krize? ANO! Krize v marketingu? NE!“. V programu kongresu vystoupí významní marketéři, top manageři i dodavatelé marketingových služeb. Dvě vystoupení jsou věnována přímo konkrétním sektorům ekonomiky (média – generální ředitel TV Nova, finance – marketingový ředitel mBank), ostatní příspěvky přinesou řadu konkrétních návodů pro další významná odvětví.

Půjde zejména o vystoupení klíčového řečníka Andrease Steinleho, ředitele Zukunftsinstitutu. Tento prestižní německý expertní institut právě v těchto dnech vydává zcela unikátní knihu „Krize jako šance – strategie pro tvůrce budoucnosti“, která obsahuje inspirativní řešení napříč obory. Rovněž další významný řečník kongresu, Simon Silvester z evropské centrály Young and Rubicam, již publikoval k tématu, jak přežít krizi knihu, a to pod názvem „AAAGH! Hluboká krize mění všechno“. Nabízí v ní konkrétní doporučení pro značky operující v různých odvětvích, se kterými seznámí i účastníky pražského Marketing Managementu 2009. Hlavními partnery kongresu jsou společnosti GfK a Hotel Ambassador Zlatá Husa.

Nesmírně cennou inspirací nepochybně bude i vystoupení Ondřeje Tomase, ředitele GfK Praha. Ten mimo jiné představí zcela unikátní výzkum vzestupu a pádu značek rychloobrátkového zboží v době krize realizovaný v panelu domácností GfK.  Analýza provedená na příkladu 700 značek jasně dokumentuje, že firmy mají v období krize velmi rozdílné šance na úspěch, přežití či pád podle toho, jak dobře či špatně pracují s marketingovou komunikací, cenovou strategií a taktikou a v neposlední řadě s inovacemi.  

Nenechte si ujít tuto možnost inspirace pro těžké časy. On-line registrace prostřednictvím www.marketingmanagement.cz je stále možná. Na těchto stránkách naleznete i podrobné informace o programu. Těšíme se na setkání!

Kontakt: Antonín Parma -  antonin.parma@blueevents.eu

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference