Lidé se nemusejí obávat, že nebude dostatek peněz na vyplácení škod. Česká pojišťovna je dostatečně zajištěna, to znamená, že je dále pojištěna u velkých finančně silných nadnárodních zajišťoven. ČP je dnes zajištěna mnohem lépe než v roce 1997, kdy zvládla tehdejší katastrofální záplavy bez problémů a dokonce se jí v uvedeném účetním období podařilo vytvořit zisk. "Navíc patříme mezi nejlépe kapitálově vybavené společnosti v České republice," konstatuje Ladislav Bartoníček, předseda představenstva a generální ředitel České pojišťovny.
Likvidátoři České pojišťovny již několik dní s maximálním nasazením mapují škody klientů přímo v terénu a vyplácejí zálohy tak, aby se ti nejpostiženější mohli co nejdříve vrátit do normálního života. Česká pojišťovna v minulých dnech také rozšířila pracovní dobu na většině svých kontaktních míst v postižených regionech. V pracovních dnech je mohou klienti postižení povodní navštívit od 8.00 do 19.00, o víkendech od 8.00 do 16.00.
Lidé, kteří jsou pojištěni u České pojišťovny, se mohou spolehnout na to, že v případě škody způsobené živelnou pohromnou obdrží odpovídající finanční náhradu. Všichni klienti ČP postižení živelními pohromami si mohou vyzvednout "Oznámení pojistné události" na kterémkoliv pracovišti České pojišťovny případně místně určených kontaktních místech, vyplnit je a odevzdat zpět. K dispozici je rovněž na internetových stránkách pojišťovny, kde lze nalézt i další užitečné rady a linky pomoci.
Zdroj: TZ České pojišťovny