TÉMA, KTERÉ SE PŘESNĚ TREFILO DO ZÁJMU ÚČASTNÍKŮ

08.09.2009 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Termín konference 30.9.2009 se blíží !!! Globální ekonomická krize již naplno dorazila i do střední a východní Evropy a začala ochlazovat spotřebitelskou poptávku.

Dobrou zprávou ale je, že maloobchodníci, dodavatelé i poskytovatelé nejrůznějších služeb na spotřebitelském trhu se nevzdávají a hledají inspiraci pro nové strategie a taktiky, jak poptávku znovu oživit. Prioritně se přitom soustřeďují na to nejcennější co mají – na své věrné zákazníky.

V tomto ohledu a v této době je téma nadcházející konference Retail in Detail – Loyalty over Gold – opravdu trefou do černého. Za téměř 10 let existence této specializované odborné události nevyvolalo žádné jiné téma takový zájem. Více než 3 týdny před akcí je již registrováno více než 100 účastníků, kteří představují všechny hlavní typy hráčů na trhu – maloobchodníky a dodavatele s potravinářským i nepotravinářským zbožím, ale i poskytovatele telekomunikačních, finančních a dalších nejrůznějších služeb pro konečné spotřebitele.
Dne 30. září 2009 se v pražském andels´ hotelu tak lze určitě těšit na velmi bohatou diskusi profesionálů napříč segmenty a výměnu jejich zkušeností s věrnostními programy. Registrace na akci stále ještě probíhá!
Podrobnější program a on-line registrace je k dispozici na:     www.retail21.cz/retailindetail

Bližší informace o akci podá: Antonín Parma (antonin.parma@blueevents.eu)

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference