Navržení a dodání celého systému řešícího všechny požadavky na přenos dat a hlasu komlexně i s ohledem na jejich konvergenci a přesně na míru zákazníkovi je dnes již samozřejmostí a současné technologie to perfektně umožňují. Zákazník se pak ale ptá: nebude toto řešení příliš investičně náročné?
Na tuto otázku odpovídá společnost DAMOVO nabídkou služeb MANAGED SERVICES. Služby Managed services umožňují zákazníkům využívat komunikační systém, který je po důkladné analýze jejich potřeb a požadavků navržen přesně na míru a poskytnut zákazníkovi bez nároků na počáteční investice. Při poskytování těchto služeb neplní společnost DAMOVO pouze klasickou úlohu dodavatele komunikačního systému. Celý systém zůstává po dobu trvání smlouvy ve vlastnictví společnosti DAMOVO, která poskytuje zákazníkovi možnost jeho plného využívání. Výběrem jedné ze tří úrovní nadstavbových služeb SLA (Service Level Agreement) má navíc zákazník možnost volby garantovaných parametrů servisních zásahů a dalších služeb. Zákazník hradí měsíční poplatky, které jsou odvozeny od rozsahu systému, doby trvání smlouvy a sjednané úrovně poskytovaných služeb SLA, které jsou v případě zachování zmíněných parametrů a vnějších vlivů po dobu trvání smlouvy neměnné.
V každé ze třech oblastí - hlasové, datové a mobilní komunikace - nabízí společnost DAMOVO v rámci služeb MANAGED SERVICES široké možnosti výběru. Kromě základních mají zákazníci možnost vybrat si i další služby z rozsáhlého portfolia, jako například: informace o hovorech, koordinace při stěhování účastníků, odborné vzdělávání klientů, studie síťového provozu, dálkové sledování alarmů a řízení hlasové pošty. Cílem společnosti DAMOVO při poskytování služeb MANAGED SERVICES je najít, navrhnout a implementovat taková řešení, která pomůžou zákazníkům snížit náklady a zlepšit jejich výkonnost.
Společnost DAMOVO Česká republika je spolu s dalšími 17 sesterskými firmami součástí globálního nadnárodního konsorcia Damovo Group. Impulsem k transformaci divize Enterprise Solutions koncernu Ericsson v nezávislou společnost Damovo byla snaha flexibilně se přizpůsobit rychle se rozvíjejícímu trhu podnikových komunikací a zaměřit se především na komunikační řešení na míru dle individuálních potřeb i těch nejnáročnějších zákazníků.
Damovo je novým typem společnosti, zabývající se poskytováním globálních služeb, vycházejících z jedinečných technických znalostí konvergovaných technologií, přenosu informací a mobilního přístupu. Prostřednictvím konzultací, návrhu, implementace, integrace a řízení poskytuje společnost Damovo pokroková řešení systémové integrace v následujících oblastech: elektronické obchodování, konvergovaná řešení systémové integrace hlasu, dat a mobility, Managed Services a kontaktní centra.
Důvody proč využívat služby MANAGED SERVICES od společnosti DAMOVO:
Ø Poskytování služeb Managed services ze strany společnosti Damovo umožňuje soustředit finanční a lidské zdroje na strategické priority a současně uvolnit provozní kapitál.
Ø Jedná se o komplexní služby od projektu přes dodávku systému na klíč až po provozní servis a návrhy optimalizace systému.
Ø Přesnost, jednoduchost a flexibilita při plnění rostoucích nároků na komunikační systém při organizačních změnách.
Ø Minimální nároky na čas při řešení provozních problémů komunikačního systému, zaměstnanci se mohou plně koncentrovat na své hlavní aktivity.
Ø Jistota efektivního využívání všech funkcí systému.
Ø Vývoj a optimalizace komunikačního systému „na míru“ potřeb a požadavků uživatele.
Ø Proces plánování a změn v systému je vždy pod kontrolou uživatele.
Ø Minimalizace času výpadku systému.
Ø Smluvně definované a tím garantované odstranění poruchy.
Ø Integrita komunikačního systému.
Ø Ochrana dat.
Ø Proaktivní dohled nad celým systémem.
Ø Bezprostřední přístup k novým technologiím a procesům zaručený spoluprací se společností ERICSSON a dalšími renomovanými partnery.