Pro jeho úspěch je důležité přizpůsobení teorie praxi odpovídající místním zákonům a kultuře, rozdílnostem v infrastruktuře obchodních partnerů, dostupnosti dat a úrovni praktikované spolupráce.
V listopadu (19.-20.10.) proběhne v Praze dvoudenní intenzivní hloubkový workshop, jehož model se osvědčil v mnoha zemích po celém světě. Využívá konkrétní případové studie ze světa k ilustrování toho, jak se v daných podmínkách category management aplikuje v praxi a jaká omezení tyto podmínky vytvářejí. Interaktivní trénink pod vedením jednoho ze zakladatelů Category Managementu Jerry Singha, jehož zkušenosti sahají až k samým začátkům partnerství společností Wal*Mart a Procter & Gamble, je zacílen na zodpovězení otázek o klíčových faktorech úspěchu Category Managementu v dnešní době a u nás.
Tento workshop je zásadní pro všechny, kdo praktikují Category Management, aby mohli rozvíjet své znalosti a porozumět klíčovým poznatkům z různých situací ovlivňujících oba obchodní partnery. K identifikaci příležitostí obchodního růstu prostřednictvím Category Managementu jsou používány klíčové koncepty, jako jsou čtyři způsoby nahlížení na obchodníka a dva okamžiky pravdy pro zákazníka. Během workshopu budou rovněž detailně probírána další důležitá témata, např. jaký typ údajů a informačních systémů je zapotřebí, jaké platí zásady pro sdílení informací, či jaká rozhodovací kritéria nebo dovednosti jsou potřebné pro úspěch v category management projektech.
Bližší informace o workshopu podá: Jaroslav Kuchař (jaroslav.kuchar@bluestrategy.cz)
Category Management: Why is so unique in each country and what are critical CM success factors today in Czech Republic?
Category Management is now a mainstream business process in the modern trade across the world—however results vary widely depending on how well it is executed. Successful execution requires adapting the theory to practice based on local laws & culture, differences in the infrastructures of the trading partners, availability of data, and the level of collaboration being practiced.
On November 19 – 20, 2010 the two day intensive immersion workshop will take place in Prague, which has been given in many countries around the world, using real world case studies to illustrate applications and limitations of theory in practice. Interactions with one of the pioneers of Category Management – Jerry Singh, whose experience goes back twenty years to the beginning of the Wal*Mart and Procter & Gamble partnership, can help answer questions about the historical evolution of Category Management and critical success factors today in Czech Republic.
The workshop is a must for all practitioners of Category management for developing an in-depth understanding of key learnings that can be used in different situations affecting both trading partners. Key concepts, such as the four way view of the retailer and the two moments of truth for the consumer, are used to identify business building opportunities through Category Management. Key issues such as what types of data and information systems are needed along with information sharing policies, criteria for decision-making, skills necessary for success are reviewed in detail.
For more information on workshop contact: Jaroslav Kuchař (jaroslav.kuchar@bluestrategy.cz)