Učit se od těch, kteří už tyto procesy mají nastavené, je moudré. Inspirovat se, je rozumné. „Nemůžeme moudrost stále jenom sbírat, musíme ji také používat,“ řekl římský řečník a filozof Cicero před více než dvěma tisíci lety. Sdílet zkušenosti a moudrost je vynikající příležitost k tomu, abychom v budoucnu neopakovali chyby. Protože chybná rozhodnutí v byznysu – to jsou mnohdy velké a zbytečně ztracené investice. Dělejte to jinak!
Přijďte na celodenní konferenci SAS Forum Praha 2010!
(hotel Carlo IV. Boscolo, 20. leden 2010) a společně s řadou známých osobností a špiček ve svém oboru nasajte inspiraci a poznání.
Mezi stěžejní témata bude patřit marketingová optimalizace, řízení rizik, efektivní vymáhání pohledávek či detekce podvodů pomocí sociálních sítí.
Co na SAS Foru určitě nenajdete:
- nudné teoretické přednášky
- nezajímavé lidi
- přehledy produktů pro vaši společnost
- zatajování skutečností
Co na SAS Foru určitě najdete:
- inspiraci a zkušenosti z praxe pro každodenní byznys
- aktuální trendy a novinky
- zajímavé osobnosti
- poznání a sdílení zkušeností
- networking
Dopolední panelová diskuse přivítá špičkové top manažery a ekonomy, kteří budou hovořit především o současné ekonomické situaci v Čechách a na Slovensku, stoupající hodnotě společností z pohledu různých oddělení a budou se zabývat také otázkou, jak tato situace ovlivňuje byznys, primárně ve finančním sektoru. Ke speakerům dopolední diskuse patří Jim Goodnight, CEO společnosti SAS Institute, dále Tomáš Sedláček, hlavní makroekonomický stratég ČSOB, Elena Kohútiková, zástupkyně generálního ředitele a členka představenstva VÚB, Jakub Strnad, generální ředitel České podnikatelské pojišťovny, Martin Techman, ředitel úseku rozvoje prodeje v České spořitelně, Ian Forrest CMO GE Money Bank či Kamil Ziegler, finanční ředitel společnosti PPF ECM Advisory. Odpolední část pak bude patřit odborným sekcím pro vedoucí pracovníky z jednotlivých oddělení prodeje a marketingu, financí a rizik.
Poznejte svého zákazníka, ON rozhoduje o vašem úspěchu!
Cílem každé společnosti je mít spokojené a rentabilní zákazníky. Všichni chceme vědět, co bude chtít náš zákazník zítra, pozítří, za měsíc… Také chceme vědět, kterým směrem se vydat za svými zákazníky, jak který segment oslovit a jak pracovat se zákazníky stávajícími. Umět predikovat chování zákazníků, to je naše jistota do budoucna. Pohled zpět už zkrátka nestačí. Inspirujte se klientem a proměňte se od produktové ke skutečně zákaznicky orientované společnosti. O tom, jak toho dosáhnout a jak zákazníky skutečně poznat, bude na konferenci SAS Forum Praha 2010 hovořit řada odborníků. Dozvíte se například, jak zautomatizovat přímou komunikaci a vytěžit z ní maximum (Michal Seifert, Česká spořitelna), jak potřebné jsou informace jako základ správného rozhodnutí ve správný čas (Ian Forrest, GE Money), jak lze predikovat chování zákazníků do budoucna (Pavel Čelko, Slovenská sporitel’ňa) či jak využít data a analýzu k poznání, které je základem vědění.
Riziko podnikání, které můžete mít pod kontrolou!
Riziko je denní chléb každé společnosti. Bohužel ne vždy platí, že risk je zisk. Rizika je třeba mít velmi dobře pod kontrolou. Bruslit na tenkém ledě je jízda plná vzrušení, pokud ale nevíte, jak na to, může to být vaše jízda poslední. Dozvíte se například, jak řídit rizika v multikulturním prostředí (Jakub Kudrna Home Credit), jak řídit aktiva a pasiva v praxi (Andrej Hronec, VÚB), úvěrový skóring je téma pro Pavla Voříška z České spořitelny. Najít ideální řešení není jednoduché, ale ať už bude jakékoliv, vždy by mělo být podloženo přesnými daty a vždy by měly být přesně vyčíslitelné vynaložené prostředky a změřitelné výstupy.
Nemusíte být Skoti, abyste uměli dobře šetřit!
Tlak na snížení nákladů a zvýšení efektivity stále roste a firmy hledají cestu, jak toho dosáhnout. Kuchařku pro úspěšné finanční ředitele vám představí Kamil Ziegler, CFO PPF ECM Advisory, o známém rčení, že čas jsou peníze, vás ve své přednášce o zrychlení a zpřesnění poskytování informací, a tím i zvýšení efektivnosti řídícího procesu, přesvědčí Luboš Musil, Presale Manager společnosti Teradata CZ. Jak uspět při vymáhání pohledávek aneb „Kdo dřív přijde, ten dřív mele“ – k tomuto tématu bude hovořit Hana Petríková, Business Konsultant Manager SAS SK.
Informace o všech speakerech naleznete zde.
Praktické zkušenosti aneb jak to dělají lídři na trhu:
• Jak hodnotit rizikovost a bonitu zákazníka (case study ve společnosti T-Mobile)
• Jak na řízení identifikace tržních a úvěrových rizik v bankovním sektoru (case study ve společnosti VÚB)
• Jak zautomatizovat proces marketingových kampaní/snížení času a zvýšení efektivity direkt marketingových aktivit/(case study ve společnosti Česká Spořitelna)
www.sas.com/cz/sasforum
www.facebook.com/ SAS FORUM PRAHA 2010
„Globální finanční krize tvrdě zasáhla mnoho lidí. Současně představuje i příležitost, aby podniky přehodnotily své priority a zaměřily se na činnosti, které se nejvíce vyplatí.
Je třeba rozhodovat se na základě exaktních čísel, ne intuice. Je třeba vytěžit maximum. Krize jsou nevyhnutelné, měli bychom je využívat pro priorizaci a poučení se z chyb.“
Jim Goodnight,
CEO SAS