Většina expertů se shoduje na tom, že budoucí trh bude velmi náročný a uspějí na něm jen ti hráči, kteří budou mít jasnou vizi, podnikavého ducha a pevné hodnoty. Není proto náhodou, ze organizátoři Retail Summitu 2010, který se uskuteční 2.-3. února 2010 v Top Hotelu Praha, pozvali jako klíčového řečníka Prof. Götze Wernera, který je jedním z nejlepších evropských příkladů podnikatele tohoto typu.
Prof. Werner patří k pionýrům “řetězcového” podnikání v evropském maloobchodě - již v roce 1973 ve svých 29 letech založil síť dm drogeriemarkt, která se postupně stala největším prodejcem drogistického zboží v Německu. Jeho zkušenosti jsou velmi přínosné i pro český obchod, neboť dm se od roku 1990 intenzivně angažuje ve střední a východní Evropě. Prostřednictvím své rakouské regionální centrály dm řídí téměř 800 prodejen v Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku, Srbsku, Bulharsku, Bosně, Rumunsku, Česku a Slovensku. S celkem 2221 prodejnami a 33 584 zaměstnanci v 11 evropských zemích dosáhla společnost ve fiskálním roce 2008/09 obratu 5,21 miliard euro, což představuje nárůst výnosů o 11,6 %.
Prof. Götz W. Werner je nejen zakladatelem, společníkem a členem dozorčí rady dm drogeriemarkt, ale pracuje i v dozorčích a poradních orgánech mnoha dalších firem, přednáší na Universitě v Karlsruhe a je prezidentem EHI – Evropského institutu pro obchod. Za způsob řízení společnosti a vytvoření množství pracovních příležitostí se mu dostalo četných ocenění, jako „Podnikatel roku 2008“ za maloobchod či Řád za zásluhy od spolkového prezidenta SRN.
Bližší informace o programu Retail Summitu a možnost on-line registrace jsou k dispozici na www.retail21.cz.
Retail Summit 2010, připravený Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společností Blue Events, navazuje na předchozích úspěšných 15 ročníků tradiční konference o rozvoji obchodu. Loňského ročníku 2009 se zúčastnil unikátně vysoký počet více než 800 delegátů. Summit se koná díky podpoře několika desítek firem a institucí. Zvláštní poděkování organizátorů patří odbornému garantu – firmě SAP, exkluzivnímu dodavateli mobility společnosti Hyundai a hlavnímu komunikačnímu partneru, společnosti Telefónica O2.
Podrobnější informace je připraven podat Antonín Parma
(e-mail: antonin.parma@blueevents.eu )