Prof. Götz Werner klíčovým řečníkem Retail Summitu 2010

20.01.2010 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Maloobchodní trh se nachází ve velmi těžké vývojové fázi, která neskončí ani po bezprostředním odeznění hlavních dopadů globální krize.

Většina expertů se shoduje na tom, že budoucí trh bude velmi náročný a uspějí na něm jen ti hráči, kteří budou mít jasnou vizi, podnikavého ducha a pevné hodnoty. Není proto náhodou, ze organizátoři Retail Summitu 2010, který se uskuteční 2.-3. února 2010 v Top Hotelu Praha, pozvali jako klíčového řečníka Prof. Götze Wernera, který je jedním z nejlepších evropských příkladů podnikatele tohoto typu.

Prof. Werner patří k pionýrům “řetězcového” podnikání v evropském maloobchodě - již v roce 1973 ve svých 29 letech založil síť dm drogeriemarkt, která se postupně stala největším prodejcem drogistického zboží v Německu. Jeho zkušenosti jsou velmi přínosné i pro český obchod, neboť dm se od roku 1990 intenzivně angažuje ve střední a východní Evropě. Prostřednictvím své rakouské regionální centrály dm řídí téměř 800 prodejen v Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku, Srbsku, Bulharsku, Bosně, Rumunsku, Česku a Slovensku. S celkem 2221 prodejnami a 33 584 zaměstnanci v 11 evropských zemích dosáhla společnost ve fiskálním roce 2008/09 obratu 5,21 miliard euro, což představuje nárůst výnosů o 11,6 %.

Prof. Götz W. Werner je nejen zakladatelem, společníkem a členem dozorčí rady dm drogeriemarkt, ale pracuje i v dozorčích a poradních orgánech mnoha dalších firem, přednáší na Universitě v Karlsruhe a je prezidentem EHI – Evropského institutu pro obchod. Za způsob řízení společnosti a vytvoření množství pracovních příležitostí se mu dostalo četných ocenění, jako „Podnikatel roku 2008“ za maloobchod či Řád za zásluhy od spolkového prezidenta SRN.

Clipboard02_4.jpg

Bližší informace o programu Retail Summitu a možnost on-line registrace jsou k dispozici na www.retail21.cz.

Retail Summit 2010, připravený Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společností Blue Events, navazuje na předchozích úspěšných 15 ročníků tradiční konference o rozvoji obchodu. Loňského ročníku 2009 se zúčastnil unikátně vysoký počet více než 800 delegátů. Summit se koná díky podpoře několika desítek firem a institucí. Zvláštní poděkování organizátorů patří odbornému garantu – firmě SAP, exkluzivnímu dodavateli mobility společnosti Hyundai a hlavnímu komunikačnímu partneru, společnosti Telefónica O2.    
                                                                                                                                                                                   
Podrobnější informace je připraven podat Antonín Parma
(e-mail:
antonin.parma@blueevents.eu )

 

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference