Jak nabízet služby hotelů a restaurací efektivně? Tak trochu „jinak“ než dříve

01.06.2010 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Jsou sociální sítě jen módní záležitostí nebo mohou být skutečně považovány za jeden z plnohodnotných marketingových nástrojů?  Styl komunikace se zákazníky hotelů, restaurací či cestovních kanceláří  se díky sociálním sítím výrazně změnil.

Komunikují však poskytovatelé služeb s uživateli sociálních sítí správně a dokážou je zaujmout svojí nabídkou?

Diskusní sekce  „Tak trochu jiná komunikace“ v rámci konference Hospitality&Tourism Summit představí praktické ukázky a tipy, jak vylepšit standardní prezentaci hotelů a restaurací na Internetu a propojit ji s dalšími komunikačními nástroji (Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, FourSquare). 

Klasické marketingové nástroje (tisk, rozhlasová, televizní či webová reklama) jsou drahé, jednosměrné a často méně účinné. Všichni toužíme, aby naše služby byly efektivně doporučovány, nejlépe prostřednictvím – „word of mouth“. Takové doporučení je účinné, ale v podobě skutečného osobního kontaktu se šiří velmi pomalu. Až nové technologie a komunikační nástroje nyní přinášejí šanci na změnu. Jedním vzkazem umožní oslovit stovky „přátel“ na denní bázi. Jakou lepší situaci si může majitel restaurace představit, než když v jednu chvíli dostane 500 přátel na Twitteru sdělení, že jehněčí na jeho dnešním menu je opravdu skvělé?  

Chce to „jen“ trochu času a fandovství, ale tato minimální investice se provozovatelům jednoznačně vyplatí. Pokud máte přátele i na FourSquare, snadno zjistíte, kde se v danou chvíli nacházejí a můžete jim nabídnout pozvání ke společnému stolu. Nová služba FourSquare se v kombinaci s Twitterem rychle zabydluje i na našem trhu. Podnik může jejím uživatelům poskytnou slevu za to, že se „zapsali" právě u něj nebo s nimi komunikovat různé nabídky, například slevu při každé třetí návštěvě a podobně. A z FourSquare komentářů a hodnocení můžete získat představu, jestli hospoda, okolo které právě jdete, stojí za návštěvu či nikoliv.

Případové studie a praktická doporučení, jak pracovat i jak nepracovat se sociálními sítěmi v nabídce hotelů, restaurací či destinací budou s účastníky konference Hospitality&Tourism Summit dne 9.6. v Olympik Hotelu v Praze sdílet skuteční odborníci, mj. Michal Srb (majitel restaurace The PUB a bývalý šéf agentury Lowe Group), Matouš Petráň (fanoušek Twitteru a F&B Manager COMMO Mediterranean Restaurantu), JanBinar (šéf McCann Ericsson), Stanislav Novotný (Marketing Manager společnosti Makro) nebo Kateřina Rotterová, majitelka agentury Destination Marketing. 

Více informací o konferenci: www.horeca21.cz  nebo barbora.krasna@blueevents.eu

 

 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference