Likvidace škod pro klienty jednodušší

30.01.2003 | , Finance.cz
POJIŠTĚNÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Česká pojišťovna mění svůj přístup ke klientům. V průběhu letošního roku chce zavést nový systém, který by měl klientům ulehčit veškeré úkony spojené s pojištěním…

Nový model správy pojištění a likvidace pojistných událostí, který se odrazí i v organizačním uspořádání společnosti, chystá v průběhu letošního roku zavést Česká pojišťovna. Svým klientům do budoucna značně ulehčí uzavírání a vedení pojistných smluv a nabídne jim rychlejší, modernější a také průhlednější vyřizování pojistných událostí, založené na využití nejvyspělejších technologických postupů. Řadu činností, které dnes řeší osobně na pracovištích ČP, tak klienti budou moci vyřídit z domova prostřednictvím telefonu, popřípadě jiných komunikačních kanálů.

"Naše široká agenturní síť zůstane zachována i nadále, ale bude se specializovat zejména na prodej pojistek," vysvětluje Ladislav Bartoníček, předseda představenstva ČP. "Zavádění pojistek do systému, jejich správu a administraci likvidace škod soustředíme do centrálního střediska v Praze a Brně a využijeme při ní moderní technologie, takže klienti s námi budou moci komunikovat pohodlně prostřednictvím telefonu či jiných komunikačních prostředků. Víme, že  čas jsou peníze a touto cestou jej chceme šetřit nejen sobě, ale především klientům," konstatuje Bartoníček. Prohlídky pojistných událostí budou probíhat obdobně jako doposud - jejich organizace by však měla být operativnější a rychlejší.

Nový model pojistné administrativy bude mít vliv i na strukturu České pojišťovny. V některých lokalitách se počet zaměstnanců sníží, jinde zase naopak vzroste. Změny jsou součástí příprav ČP na vstup České republiky do Evropské unie. Cílem je poskytovat klientům vysoký standard služeb odpovídající nejlepší praxi v západoevropských zemích. Současně tato novinka umožní větší transparentnost při vyřizování pojistných událostí a podstatně sníží počet pojistných podvodů. Nový model správy pojištění a likvidace pojistných událostí bude realizován postupně a dotkne se všech produktů ČP.

Vznik administrativního centra, které ČP buduje vedle Prahy také v Brně, vítá tamní magistrát. "Pojišťovna zde koupila velkou budovu, ve které původně sídlila společnost Flextronics. Ta se bohužel své investiční aktivity na území našeho města rozhodla ukončit," říká Pavel Loutocký, tajemník brněnského magistrátu. "Jsme rádi, že Česká pojišťovna zvýší v našem regionu nabídku pracovních míst. Zejména pak těch vysoce kvalifikovaných," dodává.

Česká pojišťovna spravuje přes 15 milionů pojistných smluv a její podíl na českém pojišťovacím trhu činí téměř 40 procent.

Zdroj: Tisková zpráva České pojišťovny

 

Autor článku

 


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: POJIŠTĚNÍ