O tom, že je to téma nanejvýše aktuální a žádané, svědčí mimořádný zájem o účast. Tři týdny před termínem akce je registrováno již více než 150 účastníků a příliv přihlášek nyní ještě sílí. Organizátoři tentokrát pro akci prozíravě zvolili hotel Corinthia, jehož sál pohodlně pojme i více než 200 účastníků.
Je zjevné, že komunikační odborníci si uvědomují, že současná tržní situace vyžaduje, aby PR jasně prokázalo svou schopnost přinášet obchodní výsledky. Proto organizátoři této vrcholové public relations konference pozvali do programu zahraniční odborníky, kteří na případových studiích pro přední světové společnosti a značky zdokumentují, že existuje řada výzkumných nástrojů a metod, kterými lze význam PR konkrétně vyčíslit. Hlavní řečník a uznávaný expert Mark Weiner, generální ředitel PRIME Research pro Severní Ameriku, nás navíc bude chtít přesvědčit o tom, že každý odborník na marketingovou komunikaci (nejen ti z velkých společností) může prokázat hodnotu PR a doložit návratnost investic do něj vložených. Z jeho zkušeností vyplývá, že měření je často spíše záležitostí ochoty a odhodlání než nějakých zvláštních schopností.
Mark je také obhájcem názoru, že v současné nelehké době charakteristické nárůstem marketingové skepse či snahou nahrazovat zaběhané nefungující praktiky jinými komunikačními prostředky se právě sektor PR může stát odborností, která pro obchodní výsledky společností přinese nejvíce a je tedy předurčena k vzestupu.
Podrobnosti o programu konference naleznete na www.prsummit.cz.
Kontakt:
Antonín Parma (antonin.parma@blueevents.eu)
General Manager, Blue Events