Odborná porota soutěže ji vybrala tajnou volbou z několika desítek nominací. Martina Kemrová převzala ocenění v průběhu prestižní oborové konference PR Summit 2010, která se konala 20. října v pražském hotelu Corinthia za účasti více než 200 profesionálů z oboru public relations.
Porota v letošním roce zúžila výběr na pět finalistů, z nichž jeden nakonec získal ocenění. Na seznam finalistů byly vybrány tyto osobnosti:
- Lidija Erlebachová, manažerka korporátní komunikace, Henkel
- Filip Hrubý, senior manažer korporátní komunikace, Vodafone
- Martin Chalupský, tiskový mluvčí, skupina RWE
- Martina Kemrová, senior manažerka firemní komunikace a tisková mluvčí, T-Mobile
- Pavel Vlček, tiskový mluvčí, Ministerstvo průmyslu a obchodu
Smyslem soutěže PR Manager roku je nejen zviditelnění profese odborníků na public relations, ale rovněž zvýšení prestiže a významu PR v samotných firmách. Soutěž je založena na principu maximální objektivity a transparentnosti – osobnosti nominuje odborná veřejnost a vítěze vybírá nezávislá odborná porota.
Složení odborné poroty:
- Bohuslav Bohuněk (šéfredaktor, TREND Marketing)
- Dana Dvořáková (vítězka ocenění PR Manažer roku 2009)
- Klára Gajdušková (ředitelka odboru firemní komunikace, Česká spořitelna)
- Milan Hejl (ředitel AMI Communications)
- Marek Hlavica (nezávislý konzultant, dříve Plzeňský Prazdroj, ČEZ, Citibank, Phillip Morris)
- Daniel Köppl (šéfredaktor, Marketing & Media)
- Jiří Mikeš (pedagog na VŠE a uznávaný reklamní profesionál, dříve ředitel Asociace komunikačních agentur)
- Jan Müller (šéfredaktor, Strategie)
- Václav Pavelka (předseda výkonné rady APRA a ředitel Native PR)
- Luděk Pfeifer (předseda představenstva TRITON GROUP a uznávaný odborník na manažerské poradenství)
Tajemník poroty: Radek Maršík (místopředseda výkonné rady APRA a ředitel Fleishman-Hillard)
Druhý ročník Public Relations Summitu, kterého se zúčastnilo přes 200 profesionálů z oboru public relation, nabídnul prezentace i diskuze, ve kterých se účastníci snažili najít odpověď na otázku „Jakou hodnotu má PR a jak ji doložit?“.