Detailní program Retail Summitu 2011 zveřejněn: žhavé téma, stovka řečníků a panelistů

09.12.2010 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Zkušenosti z ekonomických krizí, tu poslední právě doznívající nevyjímaje, hovoří jasnou řečí – kdo inovuje, má daleko vyšší šanci na úspěch.

Je proto logické, že organizátoři Retail Summitu 2011 zvolili za hlavní téma “Jak přežít? Inovovat!”. Program této největší odborné a společenské události českého a středoevropského obchodu, konané ve dnech 1. a 2. 2. 2011 v TOP Hotelu Praha, byl právě zveřejněn. Stovka řečníků a diskutujících v odborných sekcích je jistě nejlepší garancí, že žhavé téma summitu bude pojednáno vysoce kvalifikovaně a reprezentativně.

Ambicí organizátorů Retail Summitu 2011 je diskutovat inovace v celé jejich komplexitě a vyvrátit poměrně častou představu, že jde jen o vývoj nových výrobků či o jednorázové, skokovité změny v  prodejní síti. Inovace v tom nejlepším pojetí představí klíčový řečník summitu, Thomas Bruch z řetězce Globus, který sklízí úspěchy nejen na nesmírně těžkém německém trhu, ale setkává se i s nadšením svých českých zákazníků a dodavatelů. Globus razí myšlenku, že úspěšné inovace jsou výsledkem každodenního hledání cest pro zlepšení a jsou posláním všech jeho zaměstnanců.  

Různé pohledy na to, co je úspěšná inovace, představí zástupci obchodních řetězců, nezávislých obchodníků a dodavatelů zboží – velkých i menších. Diskusi obohatí stanoviska špičkových expertů, poskytovatelů finančních služeb a v neposlední řadě i rychle expandujícího internetového obchodu. Pozvání k vystoupení na summitu přijali i zástupci vlády a dalších veřejných institucí včetně 2 ministrů a předsedkyně Českého statistického úřadu.  Jejich názory budou mít účastníci summitu možnost vyslechnout první den summitu v rámci kulatého stolu “Obchod – výroba – zemědělství” či úvodního CEO panelu, kde je budou moci  konfrontovat s postoji zástupců z praxe. Vystoupí zde mj. Doug Brodman, generální ředitel Plzeňského Prazdroje, společnosti, která je největším výrobcem spotřebního zboží u nás a strategickým partnerem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, se kterým spolupracuje na rozvoji inovací ve prospěch zvyšování kvality produktů a spokojenosti zákazníků. “Inovace ve prospěch zákazníků” jsou i tématem velkého diskusního panelu v podvečer prvního dne.  

Na odborný program druhý den naváže celkem 10 paralelních sekcí, ve kterých budou diskutována jak tradiční “velká” témata Retail Summitu jako jsou Obchod & značky, Obchod & lidé či Obchod & (re)development, ale i řada zcela nových oblastí jako Obchod & svět 3.0, Obchod & zodpovědná spotřeba, Obchod & alternativní distribuční kanály nebo Obchod & obslužnost venkova.

Retail Summit 2011 navazuje na úspěšnou tradici předchozích 16 ročníků, chce však být stejně jako jeho řečníci a panelisté vysoce inovativní. Pro své účastníky proto kromě špičkového programu přichystal i řadu dalších novinek a větších či menších zlepšení. Přijďte se přesvědčit osobně!

Summit společně připravují Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a společnost Blue Events. Koná se díky podpoře desítek partnerů – v tomto ročníku poskytli největší podporu zejména platinoví partneři Plzeňský Prazdroj, Poštovní spořitelna (součást ČSOB), a Telefónica O2, zlatí partneři ACNielsen Czech Republic, GfK, Globus, GS1 Czech Republic, Svaz českých a moravských spotřebních družstev a dále společnosti 3M Česko, MasterCard Europe a AV Media.


Detailed Program of Retail Summit 2011 Has Just Been Published:
Hot Main Topic, a Hundred of Speakers and Panellists

Experience from economic crises, the one just gradually fading out included, is quite clear – those who innovate have much higher chance to succeed. The organizers of Retail Summit 2011 have therefore logically chosen the main topic “Innovate or Die!”. Program of the largest professional and social event of the Czech and Central European retail trade, held in Top Hotel Praha on February 1 and 2, has been just published. A hundred of speakers and panellists is the best guarantee that the hot topic will be presented in the most professional and representative way.

The ambition of Retail Summit 2011 organizers is to discuss innovations in their full complexity and to oppose rather usual wrong image of innovation as a new product development or adhoc changes in retail networks like launches or re-launches of stores only. Innovation at its best will be presented by the summit key note speaker Thomas Bruch of Globus – the retailer that is successful not only in his very challenging German home market but that also generates enthusiasm of its Czech shoppers and suppliers. Globus advocates for the idea that successful innovation is based on continuous daily search of improvements and must be a task for every company employee.  

Various views on successful innovation will be presented by representatives of retail chains, independent retailers and suppliers of goods – both large and smaller ones. No doubt the discussion will be also enriched by ideas presented by experts, providers of financial services and last but not least also by fast booming e-commerce players. The invitation to speak has been accepted also by the Czech government and public institutions including two ministers and chairwoman of the Czech Statistical Office.  Their views and ideas will be presented during the first summit day within the big plenary sessions, in the frame of the round table “Retailers – Manufacturers – Farmers” or CEO panel and will be confronted with ideas of key manufacturers and retailers. One of the panellists will be e.g. Doug Brodman, CEO of Pilsner Urquell – the company that is not only the biggest FMCG producer in our market but also a strategic partner of the Czech Association of Commerce and Tourism cooperating on innovations in the benefit of increased products quality and satisfaction of customers. “Innovation at the Service of Customers” is also the topic of the big discussion session concluding the first day conference program.  
The second summit day will bring ten parallel sessions discussing both “traditional” topics of Retail Summit (like Retail & Brands, Retail & People or Retail & (Re)Development) and several brand new themes like Retail & World 3.0,  Retail & Responsible Consumption or Retail & Alternative Distribution Channels or Retail & Servicing the Countryside.

Retail Summit 2011 continues the successful tradition of its previous 16 years but wants to be also most innovative - as its speakers and panelists are. The summit participants will be thus offered not only the state-of-the-art program but also plenty of other novelties and lots of larger or smaller improvements. Come and see in person!


 

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference