Nejvíce klientů získaly loni pojišťovny Slavia a Allianz, největší úbytek měla Česká pojišťovna. Vyplívá to z webových stránek České kancelář pojistitelů (ČKP).
Pojišťovně Slavia přibylo loni 79.000 smluv povinného ručení, Allianz pak 53.000. Naopak o 150.000 smluv méně proti konci roku 2009 měla Česká pojišťovna.
Slavia patřila v loňském roce mezi nejlevnější pojišťovny na trhu, a to zejména pro kategorii mladých řidičů, řekl Pavel Ronovský ze společnosti Top-Pojištění.cz, která nabízí uzavření pojištění přes internet. Allianz se podle něj povedl tah s novou podobou balíčkových produktů. Současně prý Allianz výrazně změnila slevovou politiku u flotilového pojištění, a získala tak více firemních klientů. ČP méně pružně reaguje na změny na trhu a stále patří mezi dražší pojišťovny, ovšem bez nadstandardních doplňkových služeb, dodal.